

Compromís de Carcaixent defensa la gratuïtat de l’autobús escolar
La UD Carcaixent sigue con su pretemporada
Carcaixent
Compromís de Carcaixent defensa la gratuïtat de l’autobús escolar i el PP diu que busca solucions
La regidora d’Educació, Isabel Gómez, ha contactat durant els últims dies amb les AMPA de l’IES Arabista Ribera i el CEIP José María Boquera per comunicar-los que el pròxim curs, que s’inicia en poques setmanes, l’autobús que porta els alumnes a aquests centres d’ensenyament públic tindrà un cost d’entre 10 i 30 euros per a l’alumnat de Primària i de 15 euros per al d’ESO. El grup municipal Bloc-Compromís de Carcaixent, assabentat d’aquesta problemàtica, ha demanat aquest dimarts per registre d’entrada a l’Ajuntament que convoque amb urgència la junta de portaveus per tractar aquesta qüestió de forma adequada i serena i buscar entre tots solucions alternatives d’estalvi que permeten mantenir durant el curs escolar 2011-2012 el servei d’autobús escolar gratuït.
Així, Bloc-Compromís demana saber si aquesta mesura s’insereix dins d’un paquet més ampli de retalls en Educació o si es tracta d’una decisió aïllada o improvisada. També si està previst que una part dels afectats, aquells que no tenen recursos suficients, puguen accedir a beques de transport, i si s’ha tingut en compte que, d’aquesta manera, s’haurien d’augmentar les despeses en Benestar Social. El grup nacionalista proposa que, abans d’imputar aquest cost addicional i imprevist a les famílies, s’estudien conjuntament amb l’oposició altres possibilitats d’estalvi, com ara la reducció o canvi d’ubicació de parades. Llegir la notícia completa.
La UD Carcaixent sigue con su pretemporada
El conjunto ribereño perdió 1-2 contra el Alzira, pero dejo buenas sensaciones ante un rival más rodado y que está haciendo una gran pretemporada.
Después de empatar entre semana en Enguera 2-2, el Carcaixent volvía a jugar el sábado ante su público, otra vez contra un rival de tercera división como el Alzira, un equipo descendido de 2ªB y favorito para estar arriba esta temporada. Los locales salieron al campo con un 5-3-1-1, intentando tener el balón y elaborar jugadas desde atrás pero enfrente tenía un rival que apretaba mucho, presionando arriba, y que no dejaba elaborar al equipo rival, que apenas tuvo una ocasión en la primera parte por medio de un tiro lejano de Arturo que se fue alto. Por el contrario, el Alzira hacía valer su mayor calidad y creó varias ocasiones en los primeros 15 minutos por medio de una falta lanzada fuera por Edu Lopez y un remate fuera del canterano Jorge, que estuvo muy activo en punta durante todo el partido. En el minuto 11, Edu Lopez recibió un balón en el centro del campo, y ante la pasividad de los rivales, avanzó unos metros, y enganchó un derechazo que se coló por el palo derecho de la portería de Juan, que solamente acompañó con la vista al balón. Todo siguió igual tras el gol pero sin apenas ocasiones, la más destacada de otro canterano, el interior Vicent Gisbert, que cruzo en exceso un disparo cuando estaba solo ante el meta. Leer noticia completa.
Añadir un comentario