Viernes, 21 de junio de 2024 Edición diaria nº 6.286 Año: 18 Noticias: 46.296 Fotografías: 109.326 Comentarios de usuarios: 125.766
EL SEIS DOBLE
jueves, 14 de septiembre de 2023
Clic en la foto para ampliar

Foto: El Seis Doble
Ver imágenes de esta noticia
1

 Alzira registra pluges torrencials aquesta passada matinada

Algemesí, Albalat de la Ribera, Polinyà de Xúquer i Sueca, entre les poblacions de la comarca més afectades, on algunes barriades han patit inundacions



._000905
Les últimes hores han sigut complicades, meteorològicament parlant, a la comarca de la Ribera on 163 raigs han impactat en terra en un radi de 10 quilòmetres al voltant d'Albalat de la Ribera.

 

Entre les 4 i les 6 de la matinada les precipitacions han sigut virulentes i de molta intensitat a Algemesí, Albalat, Polinyà i Sueca, que han deixat acumulats entre 150 i 200 litres per metre quadrat, d'ells entre 80 i 90 en menys d'una hora el que ha generat problemes d'inundabilitat en algunes barriades de les citades localitats. En Albalat han hagut de suspendre's les classes, ja que el centre educatiu s'ha vist afectat per l'aigua, mentre que a Algemesí uns 5.000 escolars no podran assistir a classe per problemes d'accessibilitat als centres educatius.

 

Concretament els registres assenyalen quantitats significatives de pluja en aquestes poblacions: 208 litres per metre quadrat a Albalat de la Ribera, segons dades de l'Agència Valenciana de Meteorologia (Avamet), 147,6 a Algemesí i 145 a Polinyà de Xùquer, segons dades de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer.

 

L'avís roig ha finalitzat i queda activat per a aquest dijous l'avís groc fins a migdia en el litoral de València, Castelló i nord d'Alacant.
E6D
 
._000905
 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

El Tiempo en Alzira

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal