Sábado, 24 de febrero de 2024 Edición diaria nº 6.168 Año: 17 Noticias: 45.500 Fotografías: 108.285 Comentarios de usuarios: 125.453
EL SEIS DOBLE
sábado, 1 de abril de 2023
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 El Forn de Trini, d’Algemesí, guanyà el primer premi del Concurs de Reganyaes d’Alzira 2023

El segon premi de tradicional ha sigut per a David Bernia, del Forn de Bernia, i el tercer per a José Manuel Sierra, del Forn i pastiseria Sant Bernat


._000903 

 

L’olor de la pasqua ha tornat a omplir la plaça Major d’Alzira amb el V Concurs de Reganyà d’Alzira. Esta competició ha anat augmentant progressivament el nombre de participants des de la dotzena de la primera edició a l’actual. Enguany  s'han donat citat 24 reganyaes; d’elles 12 han sigut  tradicionals, 7 en la modalitat fusió i 5 amateurs. Enguany  han participat forns d'altres localitats dos d'Algemesí, un de Castelló i un altre de l'Alcúdia, segons ens ha explicat Gemma Morales d’IDEA Alzira.
 
El jurat’encarregat de seleccionar les millors preparacions ha estat format per membres de col·lectius locals, com la Junta de Germandats i Confraries, la Junta Local Fallera o la Junta de Festes de Barris i Partides i han repartir de la següent forma els premis:
Salvador Roig, del Forn de Trini, ha guanyat el primer premi de Reganyà Tradicional d'Alzira.
El segon premi de tradicional ha sigut per a David Bernia, del Forn de Bernia, i el tercer per a José Manuel Sierra, del  Forn i pastiseria Sant Bernat.
El primer premi per a la Reganyà Fusió ha sigut per a Juan Carlos Tormo, del Forn de Sant Francesc, i la Reganyà Amateur ha sigut per a Pepe Guzmán.
 
La Reganyà es tracta d’una mona que incorpora carabassa i altres ingredients (com l’aigua de tarongina o espècies) que cada forner integra en proporcions diferents i que li conferixen un sabor singular. Diego Gómez, alcalde d’Alzira s’ha mostrat totalment satisfet per la projecció que porta este dolç tan tipíc  i pel treball que s’està fent des de l’Ajuntament i IDEA per a la promoció de ‘La Reganyà’.
E6D

 


._000809


._000723
 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

Gastronomía
Rutas y Promoción de Alzira
SocialActividades

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal