Miércoles, 24 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.228 Año: 18 Noticias: 45.879 Fotografías: 108.866 Comentarios de usuarios: 125.584
EL SEIS DOBLE
sábado, 8 de octubre de 2022
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 Tots a una veu
Opinió: Federació d’Associacions de Veïns d’Alzira

"Els parlamentaris es posicionaran i ens diran com concretaran el suport a l’acord plenari de la Corporació"


 
Com que l’any passat, el 24 de maig, després d’esperar 18 anys, l’Ajuntament en Ple Extraordinari, per unanimitat, demanà al Presidente del Gobierno de España, que prioritzarà l’ampliació del barranc de La Casella, i ni la Corporació ni les alzirenques aconseguírem que els PGE2022 inclogueren la partida, enguny des de la FaavvAlzira ens hem adreçat a totes les parlamentaries per la circumscripció de València, tant a les Corts Valencianes, com al Congreso o al Senado españoles. 
En la mesura que foren escollides amb els vots de les nostres urnes, considerant les representants de les alzirenques, els hem demanat ajuda per a que defenguen l’acordat unànimement per la Corporació Municipal Alzirenca, Instar al Gobierno Español a asignar a la CHJ la partida finalista de veintiséis millones de euros en los PGE2023 para la ejecución de las soluciones estimadas por TYPSA. Remodelación del enlace de la CV-41 con la CV-50, a nivel de la cota 21 mts para disponer del espacio del actual malecón de protección. Ampliación del barranco de la Casella desde la tancà de Sant Antoni hasta el Júcar. Regeneración de los terrenos del frustrado centro comercial, que ya actuá como tanque de tormentas, adecuándolos como parque urbano...  
Ens han contestat els Senadors Fernando de Rosa, Fco. Javier de Lucas i Joan Lerma, les Diputades al Congreso Joan Baldoví i Rosa Medel i les diputades a les Corts Valencianes, Trini Castelló, Xelo Angulo i Mamen Peris. Hem intercanviat correus, mantingut converses i amb Fernando de Rosa, el primer que es comprometé a vindre al pont de Xàtiva a adonar-se in situ de l’estretament que li provoca al Barranc de La Casella, per voreu, assumir-ho i poder-ho defendre a la seua Cambra Legislativa, concetàrem una reunió al pont de Xàtiva, el dilluns 10 a les 18h. Li plantejarem que, com que estàvem gestionant que altres parlamentaris vingueren amb el mateix objectiu, que per a que ningú poguera considerar-ho un acte partidista, si tindria cap inconvenient en comparèixer acompanyat d’altres parlamentaris d’altres formacions polítiques. La resposta fou: «Si vosotros lo considerais mejor, por mi, no hay inconveniente.» 
A hores d’ara, ens han confirmat l’assistència Fernando de Rosa del PP, Joan Baldoví de Compromís, Mamen Peris de Ciudadanos i Rosa Medel d’Unidas Podemos. Aquesta darrera, membre d’un partit present al Gobierno de España, ens ha dit que dijous de matí, el Gobierno ha lliurat a la Presidenta del Congreso el Projecte dels PGE2023, i que UP presentarà una esmena per a incloure la partida finalista dels 26 milions d’euros.  
Per part de la Federació hi hauran representants de les aavv de l’Alquerieta, de l’aavv d’Anna Sanchis, de l’aavv Basses-Ribera, de l’aavv de La Vila i de l’aavv de Vilella.  
Els parlamentaris es posicionaran i ens diran com concretaran el suport a l’acord plenari de la Corporació alzirenca.  
L’acte serà obert i totes les alzirenques preocupades per acabar amb el risc d’inundacions que patim, acudirem a defendre-ho tots a una veu.
 
 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

Opinión
SocialGeneral

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

juanes - 08/10/2022
Ayer me dijiste que hoy, hoy me dices que mañana, y mañana me dirás, que la próxima semana,, y suma y sigue, una cosa se casi con toda seguridad, que muchos no lo veremos.

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal