Miércoles, 21 de febrero de 2024 Edición diaria nº 6.165 Año: 17 Noticias: 45.477 Fotografías: 108.261 Comentarios de usuarios: 125.446
EL SEIS DOBLE
domingo, 24 de julio de 2022
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 Obertes les inscripcions a la piscina coberta d’Alzira

Cal recordar que ha millorat les seues instal•lacions per tal d’afavorir la pràctica esportiva dels usuaris


 

._000780 

.-000331 

La piscina municipal tornarà a obrir les portes a partir de setembre i la regidoria d’Esports inicia el període d'inscripcions per a la temporada 2022/2023.

 

Per apuntar-se cal anar a la mateixa piscina al carrer Verge de la Murta, 53A. L’horari és de dilluns a divendres de 7 a 22 hores, dissabte de 7 a 20 i diumenge de 8 a 14 hores.

 

Els serveis que ofereix la piscina i el preu dels abonaments es poden consultar la web o bé cridar als telèfons 96 312 83 04 o 667 910 854. També al correu electrònic [email protected].

 

Cal recordar que la piscina coberta ha millorat les seues instal·lacions per tal d’afavorir la pràctica esportiva dels usuaris.

 

El regidor d’Esports, Fernando Pascual, ha manifestat que “Amb l’arribada del nou curs, l’Ajuntament d’Alzira obrirà de nou la piscina coberta municipal per a la pràctica esportiva. Vull animar a tots els alzirenys i alzirenyes que facen ús d’esta instal·lació esportiva que a banda de la mateixa piscina també té gimnàs, balneari i sessions dirigides en horari de matí, vesprada i nit”.

Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Alzira 


._000647
 
 
 
 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

DeportesInstalaciones
SocialServicios Públicos

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal