--> La Fúmiga actuarà a Alzira el dia de Sant Bernat - elseisdoble.com


Martes, 28 de septiembre de 2021 Edición diaria nº 5.289 Año: 15 Noticias: 39.545 Fotografías: 100.291 Comentarios de usuarios: 118.906
EL SEIS DOBLE
miércoles, 26 de mayo de 2021
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 La Fúmiga actuarà a Alzira el dia de Sant Bernat

Els horaris i condicions d’aforament es determinaran quan la Generalitat indique les noves condicions



._000723

Alzira acollirà el pròxim 23 de juliol, festivitat de Sant Bernat, el concert al recinte firal de la banda alzirenya La Fúmiga, una de les formacions més potents al panorama musical valencià.


El Regidor de Festes de l’Ajuntament d’Alzira, Xavi Pérez ha anunciat hui la celebració d’este concert, el pròxim 23 de juliol de 2021, dia de Sant Bernat. “Es tracta del primer concert de festes, des de que va començar la pandèmia i cal tindre en compte que les condicions i mesures de seguretat així com l’aforament s’han de limitar al que ens marque la Generalitat Valenciana. El que està clar és que els assistents tindran que estar asseguts i en separació segons la normativa sanitària.


Des de la regidoria de Festes s’ha anunciat també que s’està planificant altres esdeveniments que s’ajusten a la normativa vigent per "tal de reactivar el sector de l'espectacle i com no, que servisca de vacuna social i cultural per als alzirenys". “Seguim treballant per a poder oferir a tota la ciutadania, opcions per tal de gaudir de la cultura i la música de manera segura”.


El grup alzireny La Fúmiga ha estrenat esta mateixa setmana el seu últim tema junt a la jove valenciana Samantha Gilabert, ex concursant de OT. “Ja no fa mal” és la cançó en que es mostra una col·laboració que transmet optimisme i estiu festiu.


La Fúmiga va arribar a l'escena musical en 2019 amb el seu àlbum debut ‘Espremedors’ i compta amb milions de reproduccions digitals. Amb el seu EP ‘Pròxima parada’, la banda va mantindre el seu fort compromís amb la música en temps de pandèmia. Per això, va obtindre el premi Tresdeu a millor llançament musical de 2020. Amb una sonoritat impactant, La Fúmiga porta la festa i l'energia a qualsevol part del planeta.

Ajuntament d’Alzira 

 

 


.-000006

 

 

 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

FiestasSant Bernat
Ocio en AlziraActos, espectáculos y actividades

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

Rosa Maria de Dios - 26/05/2021
Si les hubieran matado a uno de sus familiares de la manera que mataron a Bernardo y a sus hermanas no tendrías ganas de fiestas con cantos borracheras con alegrías. Cada día me admiro mas de ver como actúa la gran mayoría de seres humanos con desequilibrio y con mucha maldad. Como pueden hacer fiesta en un asesinato tan cruel por la creencia de Dios, aunque sea en una religión. Me admiro y me asombra y me causa mucha tristeza del comportamiento de muchos seres humanos.
Maya

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿Qué abunda en el desierto? Arena, agua, gas o árboles
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal
Página optimizada para navegadores Mozilla Firefox, Internet Explorer y una resolución mínima de pantalla 1024 x 768 px.