Viernes, 26 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.230 Año: 18 Noticias: 45.894 Fotografías: 108.881 Comentarios de usuarios: 125.587
EL SEIS DOBLE
sábado, 14 de marzo de 2020
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

  La Generalitat assegura que el subministrament de productes ‘està garantit’ i ha demanat ‘corresponsabilitat’ a la ciutadania

Han explicat que "no és necessari l'apilament massiu de productes"



._000746


El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha assegurat que el subministrament de productes "està garantit" i ha llançat un missatge de tranquil·litat, al mateix temps que ha demanat "corresponsabilitat al conjunt de ciutadans i ciutadanes".
Així s'ha expressat després de la reunió que ha mantingut al Palau amb associacions de consumidors i empreses de distribució comercial, emmarcada en la ronda de contactes amb la societat civil per a coordinar la gestió de la crisi del coronavirus.
El titular del Consell ha explicat que "no és necessari l'apilament massiu de productes" després d'una reunió en la qual els representants del sector de la distribució han assegurat que està garantit el proveïment.
"Volem dir amb total claredat que aquest és un moment difícil del qual hem d'eixir sent responsables i tenint una actitud serena", ha afirmat Puig, que ha cridat a "evitar actituds frenètiques" que "només tenen "conseqüències negatives".
Després de la trobada, i a preguntes dels mitjans de comunicació, ha recordat la seguretat que suposa la fortalesa del sector de la distribució en la Comunitat Valenciana, amb empreses potents que són "líders a Espanya".

G.V.

  

El Seis Doble no corregix els escrits que rep. La reproducció d'este text és literal; fidel a les paraules, redacció, ortografia i sentit de l'autor/s.

 

 ._000703


._000745

 

 

 

 

 

                     
 ._000568                                            .-000130                                                    .-000166

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

EconomíaComerciosEmpresas
SocialSalud, Sanidad

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal