Jueves, 18 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.222 Año: 18 Noticias: 45.856 Fotografías: 108.842 Comentarios de usuarios: 125.570
EL SEIS DOBLE
martes, 28 de marzo de 2017
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 Bromera i Bertomeu preparen nou videoclip per al Dia Internacional del Bes

Es tracta d’un videoclip participatiu de la cançó Besos, que es llançarà el pròxim 13 d’abril


 
.-000025 

L’editorial Bromera i l’artista Bertomeu han llançat una campanya per a celebrar el Dia Internacional del Bes. El cantautor -que recentment ha publicat el seu llibre-disc Sensacionari amb Bromera-, ofereix als seus seguidors la possibilitat d’aparéixer en el seu nou videoclip, Besos, que s’estrenarà el pròxim 13 d’abril, jornada que commemora el bes més llarg de la història i que s’ha convertit en un dia per a celebrar els besos com a expressió d’afecte.

Per a participar en el vídeo, només cal preparar una gravació d’entre cinc i set segons d’un bes ple d’amor. Les imatges poden enregistrar-se amb el mòbil sempre que la pantalla estiga en horitzontal. El material s’ha d’enviar abans de l’1 d’abril a l’adreça de correu electrònic [email protected]. Si se segueixen tots els passos, aquest bes apareixerà en el nou videoclip de Bertomeu que es llançarà al web del cantant i també al canal de Youtube de Bromera de Lletres.

A més, se sortejaran tres exemplars del llibre Sensacionari entre tots els participants. L’obra, amb lletres i música de Bertomeu i il·lustracions d’Empar Bou, és un llibre-disc ple de sentiments per a destacar com és d’important mostrar la nostra estima, en família, amb carícies, abraçades i besos. En definitiva, un àlbum ple de possibilitats per a compartir emocions amb qui més estimeu al ritme de la música.

Edicions Bromera 

 


 

.-000342 
 
.-000276 

 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

CulturaLibros en gral. Críticas y reseñas

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal