

Ivan Martínez: “La solució passa per polítiques d’esquerres”
EU-Alzira ha presentat en roda de premsa, de la mà del seu candidat a l’alcaldia Ivan Martínez i de la número 2 de la formació Patrícia Martínez, la candidatura municipal i el seu programa electoral “per a guanyar Alzira”.
Ivan Martínez ha incidit en què EU “volem un canvi amb unes polítiques d’esquerres. La solució passa per polítiques d’esquerres”. EU ha proposat 10 mesures concretes si arriben al govern municipal en què destaquen el treball, la promoció econòmica i les polítiques socials.
Així des d’EU pretenen un Pla d’Ocupació Local, amb l’ampliació del Pla Famílies i la recuperació de les escoles tallers; el “rescat progressiu” dels serveis públics privatitzats, amb borses de treball municipal; la creació d’un viver d’empreses o un pla de comerç local. Així mateix, han posat èmfasi en la posada en marxa d’un banc d’aliments i medicaments, un menjador solidari o la creació d’una Agència Local de Lloguer per a posar a disposició vivendes de lloguer.
Per últim, preguntat Martínez per futurs pactes si es dóna el cas, ha remarcat que els acords amb EU passaran pel programa electoral.
EU-Alzira
000113 .-000080
Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia
¿Seguirá existiendo EU cuando lleguen las municipales o se habrán disuelto como un azucarillo en el seno de Podemos?
Añadir un comentario