Jueves, 6 de marzo de 2025 Edición diaria nº 6.544 Año: 18 Noticias: 47.715 Fotografías: 110.945 Comentarios de usuarios: 126.531
EL SEIS DOBLE
viernes, 6 de diciembre de 2013
Clic en la foto para ampliar

Paco Gimeno, regidor de Compromís per Alzira
Ver imágenes de esta noticia
1

 La deriva totalitaria
Article d’opinió de Paco Gimeno

“Les decisions més importants que ha pres l’Alcaldessa de la ciutat han estat al marge dels canals democràtics i institucionals”



 .-000216
 .-000218

Acaba l’any i és hora de fer balanç. Des de Compromís hem tractat sempre de fer una oposició constructiva, tractant de recolzar tot allò que poguera semblar-nos constructiu, i procurant consensuar aspectes importants per la nostra ciutadania. Oposant-nos també a les decisions de l’equip de govern quan aquestes ens han semblat perjudicials.

Hem de dir què, malgrat això, ha estat un any dur per nosaltres. Les decisions més importants que ha pres l’Alcaldessa de la ciutat han estat al marge dels canals democràtics i institucionals. Podem dir què se’ns ha negat informació, i què del pla Alzira Social ens hem hagut d’assabentar a través dels mitjans de comunicació. Tampoc hem sabut res sobre la decisió de traslladar l’Escola d’Adults de la nostra ciutat, tot i què l’Alcaldessa afirmava en sessió plenària que havia estat llargament meditada i treballada. Als partits de la oposició mai se’ls ha comunicat res, ni que fora per poder participar i ajudar amb propostes si això fora realment necessari. Tampoc s’ha tingut en compte la nostra opinió, ni la dels policies locals, alhora de decidir l’emplaçament de la nova central, llargament demandada.

Podem dir què els projectes importants anunciats aquest any només son fum, quan no directament vertaderes excentricitats, duts a terme amb nocturnitat per estalviar crítiques i debat públic. 

Per acabar-ho d’adobar, quan hem realitzat les nostres crítiques, o proposat alternatives, queixant-nos de passada de la manca de transparència i de les actituds poc democràtiques de l’equip de govern, la resposta ha estat intentar emmordassar l’oposició amb un nou reglament què restringeix els torns de paraula als plenaris, i legalitza l’arbitrarietat en la redacció dels ordres del dia.

Tot i això, continuarem criticant allò què considerem inoportú; i proposant, des del punt de vista constructiu, les nostres alternatives. I tractarem de què els ciutadans d’Alzira escolten les nostres propostes per què puguen contrastar.

Respecte del pla d’Alzira social, sempre hem defensat la necessitat d’un vertader pla de vivenda què done solució als problemes reals dels ciutadans necessitats. I no aquest pla què de moment només ha rendit beneficis pecuniaris a alguna entitat bancària, i propagandístics a la nostra Alcaldessa. La nova central de la policia local hauria d’estar ubicada, atenent als requeriment dels propis usuaris, en una zona no inundable i amb fàcil accés a qualsevol lloc de la ciutat. I l’escola d’adults no és deuria traslladar, podent ubicar l’Oficina d’Atenció al Ciutadà en alguna altra dependència municipal.

La nostra alcaldessa addueix informes tècnics desconeguts, què no ensenya als grups de la oposició. Però el ben cert és què, tal i com ella mateixa acabà reconeguent en la darrera sessió plenària, els motius son polítics, en voler l’actual equip de govern mantindre centralitzats els serveis municipals. L’escola d’adults per tant, ha de canviar d’ubicació per deixar lloc a l’OAC. Això però, té poc a veure amb informes tècnics i molt a veure amb ideologia.

Els capricis de l’alcaldessa, si aconsegueix dur-los a bon port, ens costaran als ciutadans prop de milió i mig d’euros, amb una estimació conservadora. Euros molt necessaris per destinar-los, en l’actual situació de crisi, a polítiques d’ocupació i de protecció social, on ves per on, no hi ha cap intenció de gastar.

Paco Gimeno

Regidor Compromís per Alzira

 

El Seis Doble no corregix els escrits que rep. La reproducció d'este text és literal; fidel a les paraules, redacció, ortografia i sentit de l'autor/s.

 

 

                           
.-000197                   .-000213
                            
.-000246                                                       .-000250
                            

.-000254                                                           .-000257





El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

Opinión
PolíticaActualidad Política

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

Ciudadano - 06/12/2013
Bien dicho Paco, El retén de Policía no existe, no hay proyecto,no hay presupuesto, meras declaraciones para acallar a la plantilla. Acabarán haciendo un garaje aprisa y corriendo. Alguien ha invitado a la Alcaldesa a visitar los nuevos retenes de P-L- que se han construido recientemente en la Comarca?
El traslado de la escuela de adultos está ligada a otros intereses que desconocemos, sino porque cambiar a peor?, o no se ha explicado bien.
Pomponio Flato - 06/12/2013
Gràcies Paco pel teu article, el meu total suport.
Demostrat esta que aquesta casta polítics de poc nivell pateixen d'Autisme. Només se senten i es veuen a si mateixos. Només els importem per pagar impostos, es riuen a la nostra cara, i l'únic que fan bé, que dic bé! excel · lent!!! és MENTIR. El pitjor és la majoria absoluta. Així que vaig a proclamar "El dret a decidir a que em foten". Almenys estaré emparat. A pasar una bona nit a tots
pomponio mela - 06/12/2013
"aquesta", "han estat", "emmudeix", "veure", "addueix".... quant de catalanisme, en tant senzill que és escriure en Valencià.
Pomponio Flato - 07/12/2013
Igual que, de senzill és el imitar i copiar i per a més barra criticar. Pomponio Mela ahí va un perfecte cas de la nostra identitat. I blaveros canviar de tercio perquè ningú us ha cridat. Aprofiteu el mínim comentari per posar l'urpa. Així, que el que importa és el comentari del Sr Gimeno, no les teves desavinences veïnals. Re-Deuuuu, i sempre hi ha d'haver algun exaltat melancòlic que em fot la vesprada. A passar-ho bé.
Pomponio Flato - 07/12/2013
Com m'he alçat graciós i encertat em done compte pomponio mela, que tan impropi eres que no t'apliques, majúscules?

Paranóico - 07/12/2013
shhhh En ocasiones veo catalanistas.
alucinaò estoi - 07/12/2013
que vergonya d´ignorants que tenim a la nostre terra, continuen mirant que si Compromís son catalanistes o no per quatre lletres en un paper, mentre el govern de Madrid del PP ens deixa sense un quinzet i el govern del PP de València regala les nostres caixes i bancs per un euro.
pomponio mela - 07/12/2013
Pomponio Flato ves-te'n a Catalunya a la "teva", com bé dius. Que en Valéncia de teu, diem teua i no teva. ¡Catalaniste!. I que no et moleste que et diguen el que eres: un Catalaniste. I no passa res (gaire per a tu). Si així eres feliç?. Però sigues honest i reconeix que ton pare deia "iaio" i no avi" i a la teua iaia no li has dit mai "avia". ¡Ah a la arena ací mai li hem dit "sorra". Ací tots sabem qui són els "sorros" i qui "les gallines". Pobre Poble Valencià amb gent que mira més cap a dalt que a la seua terra!
pomponio mela - 07/12/2013
"La deriva totalitaria" saps Paco on està i continua?: en Cuba (de germà a germà), en Corea (de pare a fill), en eixos països comunistes que tant admireu.¡Vixca la democràcia!. Jo si que estic "alucinao". Per quatre paraules s'escomença i després vé ..... lo que vé. ¡Catalanisme pur i dur, acientifisme posant-nos un nom que mai hem tingut (els paissos cataplans, etc..., etc..). ¡Alucina vecina!. Qui començà a deixar-nos sense un quinzet va ser el PSOE, i en Andalusia ja vegeu lo dels ERES del PSOE i ara lo dels "germans" de la UGT. I en Catalunya perquè no investiguen a fons els assumptes de Pujol i els seus fills?. No els interessa. ¡Quan de sinvergüença junt. PSOE, PP, IU (que no acaven de desmarcar-se mai i recolzen als "socis" en Andalusia) i Convergència i Unió... tots juntes, tots...
viejo - 08/12/2013
Aún estando de acuerdo contigo, aunque por distintos motivos, con la chapuza del "Alzira social" y con la nueva ubicación de la Policia, creo que los comentarios están derivando hacia el consabido tema de la lengua y los signos identitarios, debate que algún día deberiamos afrontar sin miedo, sin pasión y en profundidad.
Sabes tan bien como yo que muchas fundaciones y movimientos culturales afines a Compromis están subvencionados por la Generalitat de Cataluña. Como licenciado en geografía sabes que las economias catalana y valenciana son competitivas entre ellas y que muchas de las veces luchan por los mismos mercados, mi pregunta es : ¿Por quién crees que se decantará Compromis el día que tenga que elegir?, ¿Morderá la mano que lo alimenta?.
Se que no te falta el valor político para contestarme, espero que no me defraudes.
saludos.
vendidos por un euro - 08/12/2013
viejo, que quien a entregado la CAM y el Banco de Valencia a bancos catalanes han sido los del PP. No lo olvides.
Pomponio Flato - 08/12/2013
Nom impropi i imitador, Et recorde que ací el que importa és el comentari i problema adjunt del Sr Gimeno. I que és un problema que hauríem resoldre. Però gent com tu, són els que posen el fum i desvien les realitats. I pel que fa al meu idioma el parle com m'han ensenyat, cosa que desconeixes ja que la ignorància és molt atrevida. Meus iaios casi que van venir agafats de la mà dels de la Sra Rita Barberà, des de Catalunya, és a dir que la sorra i la tonyina imoltes més coses les han cridat sempre pel seu nom. No faltes mes al respecte i cuida dels teus veïns mai se sap d'on véns i on pots anar. I preocupa't més pels problemes per la majoria absoluta del nostre Ajuntament. Ho has entès?
Pere Peres - 08/12/2013
Així és Paco: cal evidenciar com el PP administra la seva majoria absoluta de manera absolutista. Prova d'això és que tots els projectes del partit nacionalista espanyol estan aprovant-se únicament amb els vots dels seus diputats nacionals, autonòmics i locals. Són moltes les veus que reclamen tornar una política participativa amb decisions consensuades que reflexen la pluralitat de sensibiltats que conformen el cos electoral.
Deriva totalitària. Tu ho has dit. I caldria afegir que aquesta esdevé a més de totalitària espanyolista. Aviam: Les darreres setmanes i a tomb del tancament de RTVV hem pogut copçar com els diputats populars han fet d'allò que se'n diu "senyes d'identitat" un drap de torcar --o pot ser i donat el castellanisme imperant caldria dir "de su capa un sayo"-- Si uns díes abans del tancament de l'ens televisiu valencià era el Conseller de Governació Serafín Castellanos --vaja amb el cognom-- qui deia que RTVV era el garant vertebrador de la Comunitat Valenciana i on s'hi dipositaven les nostres senyes d'identitat, tornava a eixir a la palestra per anunciar la seva mort súbita i es quedava tan ample arropat pel seu absolutisme parlamentari.
Però si el tancament de l'ens televisiu públic valencià ha servit per que alguns ens mostren la seva calanya, aquest ha estat el diputat ultra nacionalista espanyol, el valencià Toni Cantó, qui ha resumit tot plegat amb un: "si el partido popular quiere una televisión que se la pague" demostrant el seu menyspreu total i absolut als valencians. Uns valencians que hem contribuit al finançament de la ruïna televisiva valenciana i alhora a la ruïna televisiva i a la manipulació informativa de les televisions i ràdios públiques espanyoles. Però això si: segons Cantó (que en la seva estapa com actor s'estacava 2.000€ diaris de Canal 9) Si cal tancar alguna televisió que siga la nostra. La d'Espanya és la televisió pàtria. Quina disbauxa. Quina burrera: espanyolitzar catalans. Tancar televisions valencianes. O els fem fora o ens liquidaran com a poble.
Una deriva espanyolista.
español - 08/12/2013
partit nacionalista espanyol?.....diputat ultra nacionalista espanyol?..... O els fem fora o ens liquidaran com a poble......?....chico, tu de que pais eres....Francia, Alemania, Italia....las Islas misteriosas????????...yo soy español, español, español.....
Paco Gimeno - 09/12/2013
Amic viejo; permet-me la familiaritat, doncs ja et considere part dels meus artícles d'opinió: Sense que servisca de precedent, estic d'acord amb tú en això de debatre sobre identitats i llengua sense por i amb serenitat; tot i què no em podré, al final del comentari, reprimir alguna maldat.
Pel demés, i com sempre, tractaré de respondre la teua pregunta donant-te la meua opinió, segur com estic què, bé no la creuràs, bé no estaràs d'acord amb ella. No és però, qüestió de "valor polític", sinó simplement d'acceptar altres punts de vista i de tindre ben clar el propi.
En primer lloc, et diré què, ni son tantes entitats les finançades per la Generalitat de Catalunya, ni son tan properesd algunes d'elles a Compromís com presumeixes. Tot i això la teua pregunta feia referència a un possible conflicte d'interessos entre valencians i catalans, per què segons tú, son dues comunitats forçades a competir pels mateixos mercats.
Et diré què, si bé és cert què poden ser economies competitives, no és menys cert què també son sovint complementàries. L'eix mediterrani n'és un bon exemple d'interessos compartits. Ara, en el cas de conflicte, a qui defensariem des de la nostra formació política?
Anem a veure, nosaltres som valencians. Tan valencians com tú i qualsevol nascut a les nostres terres. Defensem la nostra terra i la nostra llengua, i quan parlem de la nostra terra, li digem regne, país o comunitat, parlem del mateix tros de terra què tú i jo passegem cada dia.
Tú, què saps també de què estic parlant, saps perfectament què tant jo mateix, com qualsevol company del Bloc, La República o Esquerra, les tres formacions què composen la coalició Compromís per Alzira, parlem el mateix idioma què tú. Què nosaltres acceptem allò què disposa la Facultat de Filologia o l'Acadèmia Valenciana de la Llengua, i tú o algún altre pugueu pensar altra cosa respecte a compartir llengua amb altres comunitats m'és indiferent. Parlem el mateix i ho saps.
De la mateixa manera què, posem per cas, l'Instituto Cervantes subvenciona actes culturals en defensa i promoció del castellà als EEUU i ningú dubta allí què els qui parlen castellà son nordamericans de socarrel, no entenc per què alguns presuposeu què, per què la Generalitat de Catalunya subvencione entitats culturals vinculades a la nostra llengua (per més què alli s'anomene català, ací a València es promociona la llengua què tú i jo parlem), en cas de conflicte d'interessos entre ambdues comunitats anàvem a decantar-nos per una comunitat aliena. No és tracta de mossegar la mà què ens dona de menjar, per què nosaltres mengem tots de la mateixa mà què tú. Tots treballem i ens guanyem el jornal al mateix poble. Jo no tinc cap dubte, Compromís és una coalició d'obediència estrictamentt valenciana. Cosa què no poden dir altres formacions polítiques.
En qualsevol cas, no deixa de sorprendre'm el fet què, mentre ací ens perdem en debats estèrils (i ho son per què sembla impossible introduïr cap element de racionalitat), els "valencianistes de pro", els què s'enrotllen en la senyera coronada cada vegada què troben motiu, han entregat a entitats catalanes la CAM i el Banc de València, s'han engolit la nostra televisió pública, l'única què emetia en valencià, han entregat Bancaixa a la capital del Regne, han enfonsat, tan valencianistes com son, al propi Valencia C.F., i caldrà pregar per què no ens desaparega l'entitat o acabe a Segona B..... Continue?
I nosaltres, hem de suportar què "intel·lectuals" com Pomponio Mela ens diga als alzirenys què a les rabosses cal dir-les "sorres", per què ell sap més què ningú i per què li dona la gana inventar-se l'idioma per "demostrar" amb barbarismes què el valencià és diferent de no sé ben bé què, i què som catalanistes. Caldrà canviar allò d'"Alzira cau de rabosses", pel més correcte, segons la llumenera, d'"Alzira cau de sorres". O tampoc, què em sembla què "cau" li semblarà també massa català pel seu gust, i preferirà, pot ser, "Alzira madriguera de sorres". Així, ben valencianot!
Tot pel motiu d'intentar escriure correctament el valencià, ja ens acusa d'escriure en un altra llengua, només per què no sap escriure-la ell. Hauré de demanar-li disculpes per intentar ecriure correctament? Seria això posible en qualseviol altra llengua del món?
Tú saps, igual què jo, què paraules com "aquest", "doncs", etc. les pots llegir a qualsevol obra dels nostres classics. D'Ausiàs March o Joanot Martorell. Dels clàssics valencians, dels nostres.
Bé, espere haber-te contestat amb la claredat què demanes. Els meus millors desitjos pel nadal vinent.
I per supost, no vaig ara a perdre els bons costums, agraïr a tots i totes la vostra paciència en llegir les meues opinions, tant als qui m'heu mostrat la vostra complicitat com per als qui heu volgut criticar-les.
Pomponio Flato - 09/12/2013
Sr. Gimeno, la meua enhorabona. Feia temps, molt de temps, que no es plantejava un comentari mes honrat i convincent que l'exposat per voste. Espere, i li anime que no siga l'ultim. Reba una salutació ben cordial.
español - 09/12/2013
Sr. regidor, despues de leer y no voy a entrar a valorar su "discurso", solo te dire que el Valencia CF es una SAD.....Sabes lo que es una SAD?.....un club privado en que las acciones son propiedad de los socios.....La deuda que arrastan es una mal gestion de sus expresidentes. El Valencia CF, SAD, es propiedad de unos pocos y no de todos los valencianos. La Comunidad Valenciana esta compuesta por tres provincias, Alicante, Castellon y Valencia, con sus equipos de futbol correspondientes. Si el Hercules, de Alicante estuviese en la misma situacion que el valencia, te aseguro que nadie se rasgaria las vestiduras, o me equivoco?. Lo mismo en Castellon con el Villarreal... Por lo tanto, el Valencia debe dinero por una mala gestion y no tenemos porque pagarla... que desaparece?.....el mundo seguira igual......
viejo - 10/12/2013
Cuando me hago la pregunta de ¿A quién defenderan, a los intereses de los valencianos o a la mano que les alimenta?, sabes perfectamente a lo que me refiero.
Todos estos movimientos o fundaciones como ACPV o Escola Valenciana se han posicionado siempre en contra de los intereses valencianos a pesar de que sus patrocinadores, lease CiU, ER, PSC, han hecho lo mismo en sus tierras. Se han posicionado contra la prolongación de Valencia al mar y sin embargo sus mantenedores arrasaron todo el entramado urbanístico para tener un acceso de Barcelona al mar en el 1991. Se posicionaron para retrasar al máximo la conclusión de la AIII, de la ampliación del puerto de Valencia y hasta tuvieron la desfachatez de aplaudir la derogación del trasvase del Ebro a las tierras del norte de Castellón mientras que sus sufragadores la trasvasaban a las tierras de Tarragona.
En cambio tu me pides un acto de FE, me pides que crea que a partir de ahora defenderan los intereses valencianos ante la mano que les paga sus dietas, vamos Paco, seamos serios.
Tu sabes o deberias saber, que cuando dos economias son conpetitivas entre ellas, lo que es bueno para una es malo para la otra, cuando se hace un boicot al cava catalán, aumentan las ventas del cava valenciano, cuando se llenan de petroleo las playas de Tarragona, aumenta la afluencia a las playas de Castellón, etc. etc.
Tenemos un canal de TV generalista cuyos dueños son catalanes y que dedica la mayor parte de su tiempo a publicitar los males valencianos ocultando en lo posible los males catalanes, es lo que llamariamos atacar la imagen de marca Comunidad Valenciana, en otras palabras, publicita con letras grandes la corrupción valenciana y con letra pequeña la corrupción catalana. Sin embargo los políticos de Compromís pierden el culo por salir en el dichoso canal, aún a sabiendas de que lo único que consiguen es apoyar el acoso y derribo de la imagen Comunidad Valenciana, imagen de por si ya bastante vejada y ultrajada por la clase dirigente politica de esta Comunidad.
Habéis confundido vuestros objetivos, vuestros "enemigos" son el PP, no el pueblo valenciano.
En cuanto a lo de la lengua, otro día con más tiempo te daré mi opinión.
saludos.
Paco Gimeno - 11/12/2013
Amic viejo. Ja sabia jo què no anaves a creure res del què et diguera. Tot i què no m'ha agradat mai treballar de bades, tampoc volia què pensares què defugia respondre a la teua pregunta.
En qualsevol cas, i sense cap ànim de continuar amb polèmiques estèrils, inacabables i supose també, soporíferes pels posibles lectors, he de dir-te què no puc estar d'acord amb la teua premisa sobre la defensa què entitats com ACPV o Escola Valenciana fan dels interessos dels valencians. No és cert què s'hagen posicionat contra la prolongació de València al mar. Al menys dit així, sense matissos, com fas tú.
S'han posicionat això sí, contra el supòsit de què eixa prolongació anava inevitablement unida a la desparició del barri del Cabanyal, considerat Bé d'Interés Cultural. Hi hà alternatives més respectuoses amb el nostre patrimoni històric.
El trasvassament de l'Ebre no era per les terres de Castelló, com tú dius, i com sé què tú també ho saps no m'extendré més al respecte. Tampoc he escoltat mai què s'oposaren a l'acabament de l'AIII; i la defensa de l'Horta de València com un espai paisagistíc singular i representatiu de les nostres terres tampoc era incompatible amb la modernització del port de València. Les coses es poden fer millor o pitjor, i al meu entendre, quan es fan atenent només als interessos de quatre especuladors, normalment estaràn mal fetes, des del punt de vista del ciutadà corrent.
No et demane cap acte de Fe. Déu em lliure.
Ja t'he dit què cert què sovint l'economia valenciana i la catalana, com també l'andalussa o madrilenya, son competitives, però també has de reconèixer què moltes vegades son complementàries. Catalans i valencians hem demanat junts l'infraestructura de l'Arc Mediterrani, eixes organitzacions catalanes què esmentes, han demanat l'alliberament de l'AP 7...... Mesures què no cal què et diga què son beneficioses per ambdues comunitats.
En canvi, no em demanes tú a mi què celebre un vessament de petroli a les platges de Tarragona, per què això beneficiaria els visitants a les platges de Castelló. Seria molt mesquí per la meua banda celebrar una catàstrofe així, i a més, has de tindre en compte què si això arribara a passar, segurament les platges de Castelló també se'n veurien afectades. És el què té ser comunitats veïnes i germanes.
També he de dir-te què, per publicitar els mals valencians, no necessitem cap cadena generalista dirigida per catalans. Ja s'encarreguen d'omplir-nos de vergonya i ignominia els nostres propis dirigents.
Per entregar les nostres entitats financeres a bancs catalans no necessitem cap catalanista, ja tenim ex dirigents d'Unió Valenciana encarregats de traïr als valencians. I també he de dir-te què, si parlem de la mateixa cadena, allí jo he pogut informar-me també, per què ho han dit, dels casos Pallerols, Palau, o del finançament il·lícit d'Unió. No tenen la culpa però, de què ara mateix els nostres lladres, els de casa, ompliguen dia sí, dia també, els noticiaris fins i tot de l'estranger, i de vergonya als valencians decents.
Ara, amb votants com español, què no tenen ni idea dels "negocis", per dir-ho d'alguna manera, què s'han fet entre el Valencia C.F. i la Generalitat Valenciana, poden estar ben tranquil·lets els nostres governants autonòmics.
Efectívament, el nostre enemic és el PP. Jo no ho oblide, però em dona la sensació què tú, i algún altre "valencianista" dels qui ens critiquen ho feu sovint, això d'oblidar-ho, posant el punt de mira massa cap al nord. Em recordeu alguns frares, què a força d'abstinencia acaben veient sexe per tot arreu. Vosaltres veieu catalans. No soc jo, ni ningú dels meus companys de coalició, els qui ens ofusquem i obsesionem amb els nostres veïns del nord, i ens oblidem dels vertaders responsables de la nostra desfeta econòmica, política i social.
De la llengua, i del què vullgues, si et vé de gust, amb una cervesseta pel mig. Una salutació.
viejo - 12/12/2013
Pongo el ejmplo catalán, porque son instituciones catalanas las que os financian de forma directa o indirecta, si fueran manchegos, hablaría de los manchegos.
En esa cadena han estado años hablando de los trajes del President, y han pasado todos los chicos de Compromís a echar mas lodo por encima del beato de Camps. En cambio no se ha hablado de los 3 millones de euros ocultados en Luxemburgo al fisco en una cuenta del padre del President Mas y del que Mas era beneficiario con firma incluida, ni ha salido ningún miembro de la oposición a CiU a criticarlo en campaña.
¿Y sabes porqué?, porque los catalanes lavan la mierda en casa y en cambio a los politicos valencianos les encanta que todo el mundo vea nuestra mierda .
Tal vez sea una manera de lamer la mano que les paga, pero no es bueno para la imagen de marca CV.
Me seduce lo de la cerveza, pero no la pérdida del anonimato, gracias de todos modos.
País Valencià - 12/12/2013
Tots tenim ben clar que tu el que no vols per res del món és perdre l'anonimat perquè aleshores la teua vergonyosa i vergonyant frustració personal, no la podries descarregar amb insults gratuïts sense rebre la tornada com cal, això en el meu poble té un nom. Dona la cara, home, en la distància curta segur que acabeu fent-vos amics i tot, i l'amargar que empres ací desapareix de la teua vida, després cadascú que vote als seus.

Pel que dius de finançament. Jo voldria saber qui finança al PP i al PSOE i a les seues sucursals valencianes, si mengen de les sobres de la resta del estat, o dels sobres que algú en ha endongat. Fa falta tindre poca vergonya per acusar en fals directa o indirectament als de Compromís d'estar finançats per institucions catalanes. Preocupa't més bé de qui està espoliant el País Valencià des de fa tres cents anys. Es diu Espanya i té la capital a Madrid. I preocupa't menys de qui aporta finançament legal amb llum i taquígrafs, enlloc de robar-nos com ve fent l'estat espanyol i tota la gentola botiflera corrupta i traïdora. O a cas tu eres un botifler corrupte i traïdor també?
viejo - 13/12/2013
A esto me refiero Paco, a estos individuos sin cultura ni conocimientos que igual son capaces de decir y mantener que Orwell era comunista, que de inmiscuirse en la conversación educada entre dos personas cultas para discutir de forma razonable sobre cuestiones que les apetece.
A esta España profunda que se niega a abandonarnos, la España del insulto y la "navajá", la España de la sacristía y de la Inquisición, de la rabia y del paseo al amanecer...
Acaso crees que estos tipos miserables de cuyos escritos solo se trasluce la rabia al diferente, el odio a la cultura, la ira a la ilustración, el insulto a la razón....., no serían capaces del tiro al amanecer.
Acaso crees que mientras existan energúmenos de esa calaña, es conveniente salir del anonimato.
Acaso crees que estos estupidos impotentes capaces de rastrear en Internet mis colaboraciones en otras publicaciones, no serían capaces de otras cosas mucho peores.
Sería de agradecer que a toda esta gentuza les explicases la verdad sobre botiflers y maulets, lo beneficioso que fué para el Reino de Valencia el decreto de nueva planta, les caeria la venda de los ojos y dejarían de decir tonterias.
País Valencià - 13/12/2013
Ací ningú s'ha immiscuit en les teues coverses educades entre dues persones. No sigues mentider i paranoic viejo. Açò no és una conversa privada, si no un fòrum obert a tothom. Si vols parlar en privat tens el canal de la cervesa amigable amb el regidor, ja que tu si que saps qui és el regidor de Compromís. No busques excuses per a no descobrir-te, ni atrubuesques als altres les teues obsesions paranoiques. Ningú no et persegueix. Ni va rere teu. En quan al tret al cap al llostrejar, o la gentola, supose que et referiràs als franquistes i als misserables delators que hi col·laboraven de bon grat. Perquè si estàs atribuit-li alguna acció delictiva a altre comentarista, igual acaben en el jutjat.
Paco Gimeno - 13/12/2013
Viejo, no seré jo qui trega de l'anonimat ningú què no ho desige, amb cervessa o sense.
Pel demés, "sería de agradecer que a toda esta gentuza les explicases la verdad sobre botiflers y maulets, lo beneficioso que fué para el Reino de Valencia el decreto de nueva planta". Home! O els explique la veritat sobre maulets i botiflers o els dic què els Decrets de Nova Planta foren beneficiosos per al Regne de València! Les dues coses a l'hora no poden ser! heheheheheh Ja xarrem!
viejo - 14/12/2013
Paco les podrías explicar que gracias al decreto de Nueva Planta el siglo XVIII fué el de mayor crecimiento económico, cultural y demográfico de la historia del Reino de Valencia. Que fué el Siglo de las Luces y la Ilustración para esta bendita tierra.
También les podrias contar que la batalla de Almansa solo fué una batalla en la que se delucidaba el poder de las dos grandes potencias, Francia e Inglaterra, que en esa batalla solo había un 5% de valencianos y estaban en el bando "botifler".
Que "gent de maula" significa gente sin oficio ni beneficio , gente de taberna y puñalá trapera.
Que Francia representaba el progreso y la cultura, mientras que Inglaterra era el conservadurismo y el oscurantismo.
Que en ejercito austracista no habia "maulets", solo ingleses y portugueses.
viejo - 15/12/2013
Paco, tendrás que ir con cuidado con el chico este, con su forma de razonar " La Falange es nacionalista, Paco es nacionalista, ergo, Paco es falangista", cualquier día te veo brazo en alto cantando el Cara al Sol. Por cierto, una cuestión que me corroe, ¿Se puede cantar el Cara al Sol con el puño cerrado?.
saludos.

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal