
EL SEIS DOBLE
lunes, 30 de diciembre de 2024

Huí, 30 de desembre, esta història entra en una nova etapa amb la jubilació de Salva Pau, fundador i ànima de la xurreria
Des de 1983, Churreries Pau és un referent en la Ribera, oferint xurros artesans i porres de primera qualitat. Durant dècades, els germans Salva i Jorge Pau han treballat colze a colze per endolcir la vida de generacions de veïns i veïnes amb l’aroma dels seus productes.
Huí, 30 de desembre, esta història entra en una nova etapa amb la jubilació de Salva Pau, fundador i ànima de la xurreria. Després de quasi 40 anys de dedicació, esforç i estima per l’ofici, Salva deixarà el seu lloc amb la satisfacció d'haver construït una tradició que perdurarà en la memòria de molts.
En reconeixement a la seua trajectòria les seues filles, Miriam i Jessica, i el seu germà Jorge han volgut preparar-li un xicotet homenatge com a mostra d'afecte i agraïment.
En paraules del seu germà Jorge Pau: “Salva ha estat més que un mestre xurrer; ha estat un pilar fonamental en aquesta família i en el negoci. El seu llegat queda en bones mans i, sobretot, en els cors de tots aquells que han gaudit d'un bon xurro fet per ell.”
Amb la jubilació de Salva, serà el fill de Jorge, també anomenat Jorge, qui prendrà el relleu i continuarà al capdavant del negoci familiar. Aquest canvi assegura la continuïtat de l’essència de Churreries Pau, mantenint la qualitat artesanal i el compromís amb els clients que sempre els ha caracteritzat.
Les parades de Churreries Pau s’han convertit en punt de trobada habitual per als amants dels xurros i les porres. Amb presència fixa en diferents punts de la ciutat al llarg de la setmana —Parc de l'Alquenència els diumenges, Escola Ausiàs March els dilluns, Plaça de Cartonatges els dimarts i Parc Pere Crespí els dimecres—, han aconseguit fer d’aquest dolç un símbol de tradició.
A més, la varietat dels seus productes, des de xurros banyats en xocolate, de crema, amb sucre o sense, fins als deliciosos bunyols de carabassa, els ha convertit en un imprescindible en moments especials.
L'ofici de fer xurros és per als germans Pau “un art que requereix paciència, bona matèria primera i, sobretot, molt d'afecte”. Aquest esperit es mantindrà viu amb Jorge fill al capdavant, qui ja està preparat per assumir el repte i continuar oferint moments dolços i inoblidables als veïns i veïnes de la Ribera.
El 30 de desembre serà, sens dubte, un dia especial per a Salva, la seua família i tots els clients que han compartit amb ell tants moments al voltant d'una tassa de xocolate calent i uns bons xurros artesans. Gràcies, Salva, per tants anys de dedicació i dolçor. La teua essència quedarà per sempre en cada mos de xurro.
E6D
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia
juanes - 30/12/2024
Enhorabuena Salva, espero verte alguna vez al ir a por churros, aunque estés de visita.
Enhorabuena Salva, espero verte alguna vez al ir a por churros, aunque estés de visita.
Admiradora - 30/12/2024
Siempre habéis sido amables y correctos cuando iba a comprar los churros a mis nietos a la puerta del Colegio Ausias March. Fue un placer conoceros. Gracias.
Siempre habéis sido amables y correctos cuando iba a comprar los churros a mis nietos a la puerta del Colegio Ausias March. Fue un placer conoceros. Gracias.
bernaet - 30/12/2024
Enhorabuena y a disfrutar de la merecida jubilación y nosotros también a disfrutar de los deliciosos churros, eso es vida.
Enhorabuena y a disfrutar de la merecida jubilación y nosotros también a disfrutar de los deliciosos churros, eso es vida.
Añadir un comentario