EL SEIS DOBLE
miércoles, 2 de septiembre de 2026
Alzira invertirà els fons europeus en drenatge, escorrenties i sistemes d'alerta davant episodis de riscLa gestió de les aigües al carrer Joan Gregori, el Racó i la Muntanyeta figura entre les actuacions plantejades per reforçar la capacitat de resposta de la ciutat davant fenòmens meteorològics adversos
Una part dels prop de 9,5 milions d'euros d'inversió que mobilitzaran els Plans EDIL DANA a Alzira es dirigirà a actuacions relacionades amb la prevenció i l'adaptació davant els riscos climàtics.
Entre els projectes previstos destaca la recollida d'aigües del carrer Joan Gregori i el Racó, així com la gestió de les escorrenties a la Muntanyeta. Estes intervencions se sumaran a altres projectes urbans amb l'objectiu de preparar millor la ciutat davant episodis meteorològics de major intensitat.
El programa incorpora també una plataforma digital destinada a millorar els sistemes d'avís primerenc davant situacions de risc, una ferramenta que permetrà reforçar la prevenció i la informació davant possibles emergències.
Els 8.998.175 euros concedits procedeixen del Fons Europeu de Desenvolupament Regional i corresponen a la convocatòria EDIL DANA per als municipis afectats per la DANA del 29 d'octubre de 2024. Europa finançarà el 95% i l'Ajuntament d'Alzira aportarà el 5% restant.
E6D
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
Añadir un comentario











_%20Abril_23.gif)
%20380%20X%20135%20BAJO%20GALERIA.gif)
.png)
.jpg)
.jpg)
Etiquetas de esta noticia