Domingo, 16 de agosto de 2026 Edición diaria nº 7.072 Año: 20 Noticias: 50.194 Fotografías: 113.776 Comentarios de usuarios: 127.268
EL SEIS DOBLE
martes, 28 de julio de 2026
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 El SEPE Agrícola impulsa l'ocupació i la conservació del terme d’Alzira amb una inversió de quasi 300.000 euros

Per a 45 treballadors i treballadores durant tres mesos


._000780

.-000331
L'Ajuntament ha donat la benvinguda este matí als 45 treballadors i treballadores que s'incorporen al programa SEPE Agrícola, una iniciativa que durant els pròxims tres mesos permetrà dur a terme treballs de neteja i manteniment de barrancs i camins rurals del terme municipal. Esta actuació és possible gràcies a una subvenció de 255.000 euros més l’aportació l'Ajuntament dins del programa SEPE Agrícola.
L'acte ha estat presidit pel regidor d'Agricultura, Enrique Montalvá, qui ha rebut els nous integrants del programa i els ha desitjat una etapa de treball profitosa al servei del municipi.
Montalvá ha destacat la importància d'esta actuació tant des del punt de vista de la conservació de l'entorn com pel seu impacte social. "Este programa ens permet continuar millorant l'estat dels nostres barrancs i camins rurals, fent-los més segurs i accessibles, al mateix temps que oferim una oportunitat laboral a 45 famílies perquè puguen donar continuïtat a la temporada agrícola amb un sou. La subvenció que ha obtingut l'Ajuntament és una mostra de la importància de continuar apostant per iniciatives que combinen la millora del nostre entorn amb la creació d'ocupació", ha assenyalat.
El regidor també ha volgut posar en valor el treball realitzat des del Departament d'Agricultura per aconseguir esta subvenció. "Vull agrair sincerament l'esforç, la dedicació i la constància de tot l'equip del Departament d'Agricultura. El seu treball ha sigut fonamental perquè esta subvenció es materialitze i perquè iniciatives com esta arriben al nostre municipi", ha afirmat.
Per a Enrique Montalvá, "continuarem treballant perquè el nostre camp estiga cada vegada més cuidat, perquè el nostre entorn siga més segur i perquè les polítiques municipals continuen generant oportunitats per a les persones vinculades al sector agrari".
Amb esta iniciativa, l'Ajuntament reafirma la seua voluntat amb el desenvolupament del medi rural, la millora de les infraestructures agràries i el foment de l'ocupació al municipi, aprofitant una inversió de quasi 300.000 euros que redundarà tant en la conservació del terme municipal com en el benestar de desenes de famílies.
Regidoria d’Agricultura, Serveis per a la Ciutat i Seguretat

 
 
 

.-000004VID
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

Agricultura
EconomíaEmpleo

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal