
EL SEIS DOBLE
sábado, 14 de junio de 2025

Per la seua destacada trajectòria i per haver aconseguit enguany el campionat de Segona Divisió i l’ascens a Primera, la màxima categoria del futbol espanyol
El Saló Noble de l’Ajuntament d’Alzira ha acollit l’acte de lliurament del Premi al Mèrit Esportiu a Sergio Lozano, jugador alzireny del Llevant UD, per la seua destacada trajectòria i per haver aconseguit enguany el campionat de Segona Divisió i l’ascens a Primera, la màxima categoria del futbol espanyol.
L’acte ha comptat amb la presència de membres de la corporació municipal, familiars, amics i aficionats i aficionades al futbol, que han volgut acompanyar el futbolista en aquest reconeixement tan especial.
Durant la seua intervenció, el regidor d’Esports, Vicent De La Concepción, ha destacat “els valors de constància, superació i humilitat” que representa Sergio Lozano, així com “l’orgull de tindre un alzireny portant el nom de la ciutat per tot arreu en l’elit del futbol”.
El guardó reafirma el compromís d’Alzira amb l’esport i reconeix el talent local que triomfa al màxim nivell.
E6D
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
Añadir un comentario