Viernes, 19 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.223 Año: 18 Noticias: 45.859 Fotografías: 108.846 Comentarios de usuarios: 125.571
EL SEIS DOBLE
martes, 10 de enero de 2023
Clic en la foto para ampliar

Imatge de particular difoses per xarxes socials. Si algú considera que tenen drets d'autor, per favor, que ens ho faça saber per a citar l'autoria. Gràcies.
Ver imágenes de esta noticia
1

 Un vehicle perd el control i acaba atropellant a una moto en ple centre d'Alzira

Es tracta d'un cotxe adaptat a persones amb mobilitat reduïda


 

 

Aquest matí un conductor que circulava per la confluència de l'avinguda Sants Patrons amb la plaça de la Generalitat, en el centre urbà d'Alzira, ha perdut el control, atropellant a una motocicleta.
El vehicle ha travessat per damunt de la rotonda que corona la Menina de Manolo Valdés sense arribar a impactar amb l'escultura, i ha creuat també el tram de gespa que envolta el bust dedicat a Blasco Ibáñez fins que ha aconseguit detindre l'automòbil.

 

Es tracta d'un turisme adaptada a persones amb mobilitat reduïda, per la qual cosa els primers testimoniatges recaptats per la Policia Local apunten que el conductor podria haver confós les palanques que porta en el volant i, en lloc de frenar, ha accelerat, la qual cosa hauria provocat que el turisme isquera a tota velocitat per damunt de la rotonda, segons informa Levante-EMV

 

El conductor de la motocicleta ha sigut evacuat a l'hospital encara que les mateixes fonts han assenyalat que es trobaven conscient i, aparentment, sense lesions de gravetat. Afortunadament, en aquest trajecte no s'ha trobat amb cap altre vehicle en el carril que envolta la rotonda ni amb cap vianant en la zona verda que ha acabat envaint.

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

SocialSucesos

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal