Sábado, 20 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.224 Año: 18 Noticias: 45.859 Fotografías: 108.846 Comentarios de usuarios: 125.571
EL SEIS DOBLE
domingo, 24 de abril de 2022
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 La Federació d’Associacions de Veïns d’Alzira demana que es contemple l’ampliació del barranc de La Casella a l’agenda del Senat

“L’aprovació de la partida de vint-i-sis milions d’euros és la millor garantia per a que el fi de les inundacions a Alzira siguen realitat”



._000448

._000624 

Les gestions de la Federació d’Associacions de Veïns d’Alzira per tal de que els Pressupostos Generals de l’Estat, de l’any 2023, incloguen la partida per l’ampliació del barranc de La Casella que acabaran amb les inundacions a Alzira han estat concretades per Esquerra Republicana del País Valencià en la presentació d’una moció per al debat a la Comissió per la Transició Ecològica del Senat, per tal de que aquesta inste al Govern d’Espanya a prioritzar i consignar en els PGE2023 les partides per escometre el projecte.

Esquerra Republicana del País Valencià, ha ficat sobre la taula del Senat, l’acord que aviat farà una any prengué de forma inequívoca i unànime l’ajuntament d’Alzira de demanar-li al President del Govern d’Espanya que prioritzara als PGE de l’any 2022 l’ampliació del barranc de La Casella.


La Federació d’Associacions de Veïns d’Alzira, espera que la iniciativa d’Esquerra Republicana del País Valencià compte amb el suport dels partits presents al Consistori alzirenc, amb el que, sense cap problema, s’obtindrien els vots necessaris per la seua aprovació.


La Federació d’Associacions de Veïns d’Alzira, encoratja als regidors municipals per tal de que pressionen als seus respectius partits per a que la l’esmentada iniciativa obtinga els vots necessaris per a ser un èxit i les obres puguen encetar-se abans de que s’esgote la present legislatura.


La Federació d’Associacions de Veïns d’Alzira considera que l’aprovació de la partida finalista de vint-i-sis milions d’euros és la millor garantia per a que l’ampliació del barranc de La Casella i la fi de les inundacions a Alzira, siguen realitats, en lloc de somnis, per als alzirencs.

És l’Estat qui recapta els impostos que paguem, i esperem que aprovant l’esmentada partida estatal, amb la disponibilitat dels recursos, les administracions competents: estatal, autonòmica i local implementaran les solucions tècniques proposades per TYPSA en lloc d’eludir-les assenyalant-se unes a altres com a competents.


La Federació d’Associacions de Veïns d’Alzira es reitera en l’opinió de que la millor solució és l’aportada pels tècnics i els millors polítics seran els que aconseguisquen els diners per fer-ho possible.   

 

Federació d’Associacions de Veïns d’Alzira

 

 

                    
 

                  

 

._000723   ._000743    ._000798     ._000647

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

juanes - 24/04/2022
Esta de moda el tema de la ampliación del puente de Játiva, y como siempre cuando una cosa se pone de moda, todos se apuntan al carro, veremos quien se cuelga la medalla, de momento todos, y no se salva ninguno, ( bueno si, VOX todavía no se ha pronunciado sobre este tema ), ahora no tienen otra cuestión, más que la de reivindicar la ampliación de dicho puente, anda que no han pasado años, y han tenido tiempo, pero se ve que antes este tema no era comercial, y se ha puesto de moda desde que " el trasvasaor ", reformo la rotonda de la carretera de Tavernes, y mando el agua desde el barrio de les Bases, al de la Nueva Alzira, y los vecinos de esta ultima, empezaron a quejarse, que antes los vecinos de les Bases, ¿ no se quejaban ?. Una pregunta a quien corresponda, ¿ para que han hecho los dos lomos de burro, ( alterones en la carretera ), entre el barrio de la Graella, y el desvío al Respirall, es para que no excedan la velocidad los vehículos ?, otra de las muchas " cacas ", que se inventan, en vez de hacer el desvío por detrás de las casas, con el terreno donado por el huerto de las aguas potables, una bonita chapuza, para lavar caras que no se cuanto costara, pero con esto y con todo, los accidentes en ese tramo son bastante asiduos, suerte que todos son rozaduras y pequeños golpes al cruzarse unos con otros.

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal