--> La Policia Local d'Alzira desallotja un pub i una festa privada al llarg del cap de setmana - elseisdoble.com


Domingo, 25 de julio de 2021 Edición diaria nº 5.224 Año: 15 Noticias: 39.186 Fotografías: 99.805 Comentarios de usuarios: 118.020
EL SEIS DOBLE
lunes, 19 de julio de 2021
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 La Policia Local d'Alzira desallotja un pub i una festa privada al llarg del cap de setmana

Cal ressenyar que en passats dies ja es van denunciar dos bars per infringir la norma de restricció horària

 
 

 

La matinada de divendres 16 al dissabte 17 de juliol la Central de la Policia Local va rebre un avís alertant que en un local d’oci s'obria i tancava la persiana en diverses ocasions, fora de l'horari permés.

En arribar al lloc, els agents van accedir al local que té llicència de pub, i van comprovar que en el seu interior es trobaven 12 persones consumint begudes en la barra i amb la música i la il·luminació en marxa. Pel que es va procedir a desallotjar l'establiment i es va identificar al responsable i als clients per a tramitar les corresponents infraccions.

Cal ressenyar que en passats dies entre setmana, ja es van denunciar dos bars per infringir la norma de restricció horària establerta per la Generalitat.

D’altra banda, l'endemà, durant la nit del dissabte 17 al diumenge 18 de juliol, es van ocasionar molèsties en un habitatge del nucli urbà. Quan els agents es van personar en el lloc, van observar que es tractava d'una festa il·legal amb karaoke, per la qual cosa es va denunciar tant per infracció de contaminació acústica com per no complir les mesures sanitàries vigents.

Ajuntament d’Alzira

 

._000723

 

 


._000641

.-000004 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

SocialGeneralSalud, SanidadSucesos

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿Qué abunda en el desierto? Arena, agua, gas o árboles
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal
Página optimizada para navegadores Mozilla Firefox, Internet Explorer y una resolución mínima de pantalla 1024 x 768 px.