Viernes, 26 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.230 Año: 18 Noticias: 45.894 Fotografías: 108.881 Comentarios de usuarios: 125.587
EL SEIS DOBLE
jueves, 18 de febrero de 2021
Clic en la foto para ampliar

Foto: Ajuntament d'Alzira
Ver imágenes de esta noticia
1 2 3

 Alzira instal·la comportes al Pont de Ferro per tal de evitar l’entrada d’aigües del riu al clavegueram

Permetrà reduir la possibilitat que es repetisquen episodis anteriors que van suposar que la zona del Parc d’Aràbia Saudita es plenara d’aigua


._000550

._000697


._000641

L’Ajuntament aprova el projecte per a la instal·lació d’una comporta automàtica al Pont de Ferro, que té com a finalitat evitar que l’aigua del riu Xúquer entre a la xarxa municipal de clavegueram quan es dona una pujada del nivell cabal.

Des de la regidoria de Serveis Públics s’ha estudiat i valorat favorablement la instal·lació que portarà a terme Aguas de Valencia al punt d’aliviament localitzat a l’alçada de les comportes del Pont de Ferro.

“Continuem estudiant totes les propostes que puguen millorar les condicions de la nostra ciutat per a que les nostres infraestructures responguen de manera favorable davant d’una situació de possible inundabilitat” ha explicat Fernando Pascual, regidor de Serveis Públics.

Amb este projecte es presenta una solució tècnicament correcta i econòmicament viable, que permetrà reduir la possibilitat que es repetisquen episodis anteriors que van suposar que la zona del Parc d’Aràbia Saudita es plenara d’aigua provinent del riu mitjançant la xarxa.

Per a poder portar a terme esta actuació ha estat necessària l’autorització de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, que ja ha donat el seu vist i plau.

La valoració del projecte és de 64.802.61 € (IVA exclòs), i estarà a càrrec de Aguas de Valencia, SA, qui presenta la proposta tècnica per a esta instal·lació que permetrà millorar les condicions de treball del clavegueram municipal que quedaran automatitzades pel propi mecanisme de la comporta amb un sistema de vàlvula anti retorn.

Ajuntament d’Alzira 

 

 

 

 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal