--> El ‘Pla Resisteix’ suposarà un milió cent-mil euros per a Alzira - elseisdoble.com
 
" />


Domingo, 25 de julio de 2021 Edición diaria nº 5.224 Año: 15 Noticias: 39.186 Fotografías: 99.805 Comentarios de usuarios: 118.020
EL SEIS DOBLE
viernes, 29 de enero de 2021
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1 2 3

 El ‘Pla Resisteix’ suposarà un milió cent-mil euros per a Alzira

Diego Gómez, alcalde d’e la ciutat, es reunix amb els hostalers de la ciutat

 

 

 

Després de la concentració d’ahir de vesprada per part de l’hostaleria alzirenya, l’alcalde de la ciutat, Diego Gómez i el regidor d’Economia Albert Furió, es van reunir amb dos representants de l’hostaleria, Mariano Clemente i Toni López, que van lliurar el comunicat que van llegir i van traslladar les seues peticions als representants municipals.

Els hostalers han plantejat que entenen la circumstància del contacte social però pensen que és important salvaguardar l’economia i els seus negocis.

Per la seua banda des de l’ajuntament es va donar a conèixer quina serà la fulla de ruta que adoptarà l’equip de govern per tal de pal·liar les conseqüències de la COVID-19 que han afectat de forma imminent al sector.

L’alcalde Diego Gómez, ha explicat que en la propera setmana s’espera que la Generalitat done el vistiplau al pla Resisteix que suposaria una ajuda de més d’1.000.000 euros per a la ciutat d’Alzira. “Es tracta d’un tràmit molt senzill que esperem poder començar a gestionar la segona setmana de febrer” ha explicat l’alcalde.

Les ajudes anunciades per la Generalitat estan destinades a autònoms de l’hostaleria i altres sectors greument afectats per les restriccions sanitàries. L’aportació total per a Alzira ascendix a 1.142.000 euros entre Generalitat, Diputació, i el 15% (172.000€) de l’Ajuntament. 

Les ajudes estan quantificades en 2000 euros per cada autònom i 200 euros per cada treballador en aquelles empreses que tinguen menys de 10 treballadors per a pagar la Seguretat Social.

Durant el 2020 cal recordar que l’Ajuntament va donar ajudes locals de 400 euros als autònoms on s’inclouen els hostalers, al voltant de 140 ajudes directament un import aproximat de 50.000 euros.

A més, es va exonerar de la taxa d’ocupació de via pública de les terrasses, acció que va suposar que l’Ajuntament deixara de recaptar 110.000 euros. Altra de les mesures que es va portar a terme és l’edició de bons d’ajuda al comerç. Per al 2021, pel moment ja s’ha anunciat exonerar el primer semestre de l’any del pagament d’ocupació de les terrasses.

La reunió va transcórrer en un ambient de cordialitat i des de l’Ajuntament s’han rebut les necessitats que té el sector de l’hostaleria, “Com hem dit sempre va a ser complicat però ningú es pot quedar enrere en esta situació que ens està creant la covid19”. 

 

Nota de premsa del departament de Comunicació de l’Ajuntament d’Alzira.


 

._000585 

 .-000403


.-000367

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

EconomíaComerciosEmpresas
PolíticaActualidad Política
SocialGeneral

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

Sietevecesiete - 31/01/2021
Deberíamos reflexionar sobre aquellos que históricamente defienden un menor peso de la actividad pública en el conjunto de la economía.
Es evidente que ante situaciones como la de la pandemia, todos miramos al sector público representado por los políticos . Queda bastante claro que sí no fuera por la actividad de los políticos en la gestión de lo público tendríamos un caos absoluto.
Si no hubiera nada mas que soluciones desde la iniciativa privada primaría el "egoísmo mayoritario de la sociedad en la que vivimos" .
No solamente habría "colas del hambre" como podemos leer y ver en los informativos; el país estaría sumido en una vorágine de miedo, falta de medios para la inmensa mayoría de los ciudadanos y desesperación.
No se puede demonizar lo público en tiempos de bonanza y pedir que lo resuelva todo en tiempos de dificultad.
Viejo - 31/01/2021
7x7, no se pueden pedir peras al olmo, estamos gobernados por una casta que carece de cultura económica y razón de estado, donde la inmediatez y el postureo prima sobre el sentido común.
Desde el principio de los tiempos es sabido que una de las premisas del buen gobierno es la de recaudar y ahorrar en los tiempos de bonanza para poder gastar en los tiempos de crisis, recuerda lo de " 7 años de vacas gordas y 7 años de vacas flacas" del antiguo Egipto.
En cambio, toda esta tropa gasta a manos llenas en los tiempos de bonanza y pide de prestado para poder gastar en los tiempos de crisis; provocando el endeudamiento de las futuras generaciones de españolitos.
Saludos

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿Qué abunda en el desierto? Arena, agua, gas o árboles
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal
Página optimizada para navegadores Mozilla Firefox, Internet Explorer y una resolución mínima de pantalla 1024 x 768 px.