Jueves, 18 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.222 Año: 18 Noticias: 45.843 Fotografías: 108.825 Comentarios de usuarios: 125.569
EL SEIS DOBLE
lunes, 14 de septiembre de 2020
Clic en la foto para ampliar

Foto: Vicent Bici
Ver imágenes de esta noticia
1

  Cartes al director
Carrils bici realment per a ciclistes i solucions al caos que es produeix a l’entrada dels centres educatius

"La persona responsable d’esta regidoria deuria ser relegada del seu càrrec per altra persona més coherent"


 

 

No se quin regidor es el responsable dels següents casos que vaig a nomenar :


- Aparcaments en bateria en l’ Avinguda de Lluís Suñer on hi ha inseguretat i on prou cotxes tenen problema d’ aparcar i sobretot d’ eixir per falta de visibilitat amb el perill de un colp del cotxe que circula perillosament pel mig de l’ avinguda


- Carril bici en la ruta del colesterol , pensat per a ciclistes i no per a vianants. Al final prohibit per a ciclistes davant de multitud de protestes per gent afectada per eixa unilateral prohibició. També porten la mateixa trajectòria el següents carrils bici construïts, com el que desemboca en la rotonda que va a Algemesí , els vianants com en el cas anterior van entrant per ell quan tenen “aceres” amples per circular i quan siguen bastants l’ ajuntament s’ encarregarà de prohibir la circulació de bicicletes. El nou que esta fent-se ara paral·lel a la variant portarà segur que el mateix camí, i lo que no faltarà mai serà la foto quan estiga acabat, això per als polítics sembla lo més important


- Els mestres de tots els col·legis estan lluitant per seguir les normes tant a les entrades com en les eixides. Al carrer d’ entrada del col·legi Lluís Vives a les 9 del matí estan tots els xiquets de Infantil 3, 4 i 5 anys amb els seus pares i no es pot guardar la distancia de seguretat perquè apart de que els cotxes estan aparcats en les dos bandes la circulació de cotxes es continua i a vegades es un “caos” de pares, xiquets, cotxes i el professorat no pot xillar més per ordenar el carrer i que vagen entrant amb un ordre correcte. El carrer deuria estar tallat en les hores d’ entrada i d’ eixida. No fa falta pensar qui es el responsable d’ este desastre, la regidoria encarregada que no gestiona com toca.


Ací es veuen tres casos distints en els que possiblement són responsabilitat de la mateixa regidoria per tant , després d’ estos “èxits” crec que deuria ser relegada del seu càrrec per altra persona més coherent i no pensar solament en la foto que es el que agrada tant als polítics sinó més be que tot estiga correcte i sense problemes atenent a la ciutadania i fent cas d’ aquelles propostes que ajuden a una millor convivència

Vicent Bici

 

Nota: l’autor/a d’este correu ha preferit ocultar públicament la seua identitat. Com sí s’ha identificat davant de la nostra redacció i el text guarda les formes i correcció requerides, ho publiquem i respectem la seua llibertat d’expressió. 

 

  
._000500

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

jo - 14/09/2020

" Els mestres de tots els col·legis estan lluitant per seguir les normes...". Els mestres també lluiten per a que els alumnes aprenguen a escriure correctament en valencià. Aquest article no pot tindre més faltes. S'imagineu un article d'un diari escrit en castellà, amb més faltes que paraules correctes? No crec que l'autor d'aquest article, si ho haguera fet en castellà, s'atreviria a enviar-lo amb tal quantitat d'errades. Segurament li donaria vergonya, encara que es publicara de manera anònima. Però es veu que al ser en valencià, li la bufa
Jordi - 14/09/2020
A vore, per al sabut que s'anomena "jo", el text es de notable alt si el comparem al de la majoria que escrivim valencià, ahí voràs la burrera que hi ha a la nostra llèngua. Sí vols llig al fallerio i sabràs el que són espardenyades de collons de micó.
Mira que doneu malany els valencianistes sabuts. Mira si seràs tarrós que va i te s'oblida comentar el principal, el contingut de l'article, ma (toma castanya)
que té collons la cosa, es veu que les veritats te donen picor al cul. Per què serà?
Reme - 14/09/2020
Tota la raó per a Vicent Bici
jo - 14/09/2020
De notable alt no, d'excel·lent, no et fot. Jordi mante, a mi que em dius del "fallerio"? O siga com altres escriuen pitjor, bon argument. Sobre l'article, comente el que em dóna la gana. Tu que saps si estic d'acord o no amb el contingut. A vore si al que li pica el pusterol és a tu, perquè no he expressat explícitament que estic d'acord amb l'autor i amb tu. Per cert, jo no t'he insultat. Després de vore com escrius, els insults, els teus raonaments i la teua comprensió lectora, no sé qui és el "tarròs". . Molta gent, segurament, si l'article estaguera escrit en castellà, al vore que hi ha més faltes que paraules correctes, no passaria del segon rengló. Segurament, si estaguera escrit en castellà no seria jo l'únic en comentar l'ortografia. Una cosa és escriure un whatsup, fer un comentari ací, parlar amb els amics al bar, etc. i no parlar o escriure de manera perfecta. Un altra diferent és escriure un article en un diari, on es suposa que s'ha de fer de manera correcta. De la mateixa manera que fem amb el castellà o qualsevol altra llengua. Si l'autor no sap escriure millor en valencià, em pareix perfecte. El que dic és, que si l'haguera escrit en castellà amb tantes faltes, perquè no ho sap fer millor, segurament, hauria utilitzat un corrector, hauria demanat ajuda a algún conegut o li hauria demanat al diari que el corregira abans de publicar-lo. Però com és en valencià....
No me les done de sabut, no vaig corregint a la gent per norma, entre altres coses, perquè no sóc així i perquè jo sóc el primer que comet faltes. Quan corregisc a algú és per que el conec, sé que no li va a molestar i per compartir coneixements, així millorem entre tots. Per exemple, el que tu has escrit també està tot ple de faltes (burrades, diries tu probablement) i no t'he corregit. Primera perquè no et conec, a més, si ho fera (corregir-te) et molestaria i et possaries a insultar en lloc d'aprofitar per aprendre alguna cosa.
Hi ha una expressió en la nostra llengua per a dir "toma castanya": nyas coca. Açò últim pren-t'ho vulgues, a mi ja m'és igual...
jomateix - 14/09/2020
Jo no he detectat cap falta d'ortografia, així que no sé què critiques, "jo". Pots esmentar les faltes?

D'altra banda i centrant-nos en el tema que ocupa l'article: jo també estic d'acord amb tot el que exposa Vicent Bici.
VicentBici - 14/09/2020
Estic al·lucinat de la critica del personatge “JO”. En compte de recolzar les deficiències que té aquest ajuntament en les qüestions esmentades, es dedica a valorar el meu escrit ortogràfica i gramaticalment. Estic malpensant que aquest subjecte igual té alguna cosa que vore en aquestes deficiències perquè el meu article està perfectament escrit en valencià , un valencià que utilitza “JO” correctament i em dona que pensar. Em dius que està ple de faltes. Només m' agradaria que em digueres una falta , no crec que t' atrevisques perquè possiblement l' escrit no l' has fet tu , que l’ hages fet en castellà i després l’ hages traduït en el Salt o manat revisar per un valencià que tinga un mínim d’ experiència reduint la teva llavor en desacreditar a la persona siga com siga, sense motiu. Ja utilitzant el pseudònim “JO”, ja podem pensar de quina pasta estàs fet .
Sento - 14/09/2020
Estic d'acord amb 'Jo', moltes faltes ortografiques i gramaticals.
VicentBici - 14/09/2020
Ara tinc clar, vos he vist el plomer. Estic convençut que tant “SENTO” com “JO” sou dos amiguets de Compromís o dels partits que mal governen ací en Alzira i que esteu marejant la perdiu utilitzant la llengua com a excusa per a que la gent no critique i veja el problema real que he exposat. Moltes faltes , moltes faltes , quines? Ningú dels dos ha dit cap .
El “JO” , persona demagògica, prepotent, egocèntrica, contradictòria, hipòcrita es contradiu a cada paràgraf . Diu que no rectifica a Jordi perquè no el coneix , aleshores per lògica m’ ha rectificat , per tant me coneixerà , jo crec que no , ni ganes, però si es així, que done la cara i que diga qui és. I el pobre “SENTO” , com les mones repeteix el que diu l’ amic. Lamentable. Després de tots els escrits veig que als dos “percals” no els interessa parlar del problemes que enumerat en l’ article. Cortina de fum utilitzant la llengua per a que la gent es rebote i no parle del que interessa. No vaig a seguir este joc de circ. Per tant jo ja he posat el problema damunt la taula i el que interesse que actue en conseqüència.
jo - 14/09/2020
Segons tu, he de recolzar(recolzar és incorrecte, donar suport, és l'expressió correcta) les deficiències de l'ajuntament?. El significat d'eixa frase és, que quan l'ajuntament faça una cosa mal li he de donar suport. Supose que vols dir que t'he de donar suport en les teues crítiques a l'ajuntament. També em dius si puc esmentar les faltes. Ho podria fer, però ja eres majoret per buscar-les tu mateix, no creus?.
També dius: "possiblement l' escrit no l' has fet tu , que l’ hages fet en castellà i després l’ hages traduït en el Salt o manat revisar per un valencià que tinga un mínim d’ experiència". L'escrit l'he fet jo i no l'he passat pel corrector, així que segurament hi haurà alguna falta. Però si vulguera publicar un escrit en un diari, l'escriuria en valencià, el passaria per un corrector i segurament buscaria alguna persona amb més coneixement, per vore si hi ha més incorreccions. De la mateixa manera que ho faria si l'escrit fóra en castellà. No entenc que té de mal això. De veres està mal utilitzar tots els mitjans que tenim a la nostra disposició per escriure un article correctament?
Sobre el que dius al final: "Ja utilitzant el pseudònim “JO”, ja podem pensar de quina pasta estàs fet ." No sé si t'ha passat com abans, que volies dir una altra cosa o és un altre dels teus grans raonaments. Llavors, seguint la teua manera de raonar, a quina conclusió podria arribar jo pel fet que hages escrit un article anònim?. T'ho dic, a cap, perquè me la bufa.
Jomateix, no t'esforces, me la bufes. Sobre que diga quines són les faltes, et dic el mateix, busca-les tu que ja eres majoret. Perdona, se m'havia oblidat que tu també penses que està perfecte. Llavors perquè vols diga les faltes? si està perfecte, doncs avant.... Per cert, no s'esforceu més en contestar-me. Me la bufen la música i els tocadors.
Jiji - 14/09/2020
Es, ea, es, Vicent Bici se cabrea.
Vecino - 14/09/2020
Interesante artículo, pero mucho catalanismo rancio meando fuera del tiesto entre los comentarios.

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal