Miércoles, 24 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.228 Año: 18 Noticias: 45.885 Fotografías: 108.872 Comentarios de usuarios: 125.586
EL SEIS DOBLE
jueves, 14 de marzo de 2019
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 L’Ajuntament d'Alzira concedix una subvenció de 20.000 euros per a l’Escola d’Educands de la Societat Musical

El regidor d’Educació i Infància Pepe Grau ha destacat l’esforç del govern municipal perquè durant estos 4 últims anys s’ha duplicat l’ajuda a este centre


._000585
._000596

L’Ajuntament d’Alzira ha aprovat, a instància de la Regidoria d’Educació i Infància, concedir a l’Escola d’Educands de la Societat Musical d’Alzira (SMA) una subvenció de 20.000 euros per a l’any 2019, una ajuda que segons el regidor d’Educació i Infància, Pepe Grau, està “justificada per la gran labor educativa i pedagògica d’esta entitat que compta amb una escola amb centenars d’estudiants que s’inicien en la música i que després passen a formar part de les distintes agrupacions, i molts d’ells al finalitzar els seus estudis són professionals de la música”.

Cal recordar, com diu el regidor Pepe Grau, que l’escola d’educands, de la mateixa manera que el centre autoritzat de grau mitjà, estan completament habilitats i legalitzats, des de fa anys, pel que fa als professors i tot el personal no docent, un esforç que segons recalca Grau, “comporta un gran dèficit econòmic i per això, des de la meua regidoria hem millorat i hem duplicat l’ajuda a l’escola de música en un 100% dels diners destinats en l’anterior legislatura”.

Pepe Grau destaca que l’Ajuntament “continuarà ajudant la SMA, i concretament a l’escola de música pel gran servici que presta als xiquets i xiquetes que volen estudiar música i formar part de les distintes agrupacions”.

Per la seua banda, l’alcalde, Diego Gómez, assenyala “el compromís que té este equip de govern amb la Societat Musical i la seua labor pedagògica i musical que la convertixen en la primera entitat cultural del poble, una entitat que enguany celebra el seu 50 aniversari”.

Nota de premsa del gabinet de Comunicació de l’Ajuntament d’Alzira.

 

 

El Seis Doble no corregix els escrits que rep. La reproducció d'este text és literal; fidel a les paraules, redacció, ortografia i sentit de l'autor/s.

 

 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

ConvocatoriasSubvenciones, Ayudas y Empleo
CulturaMúsica

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

Chincheta - 14/03/2019
Tranquilo Grau, te vamos a recordar , no hace falta que hasta que te vayas nos recuerdes cada abono que haces a alguna entidad cultural. Ya pareces Pedro Sánchez con sus viernes sociales. Esa subvención esta aprobada desde que se aprobaron los presupuestos. ¿Qué pasa que no te lees los presupuestos? ¿Cuando vas a los plenos en que estas pensando?,¿Tu también quieres un reconocimiento? Si nos vas, es por que no te quieren, ahora que la verdad es que lo que viene es peor que tu. Cuando yo estuve afiliada al PSOE, el nivel era algo mas alto, conforme van avanzando las distintas corporaciones vamos a peor. Ahora es tu momento, te recuerdo como activista de los Blasco en el PSI. Activa el partido y demuestra a los que se quedan lo que pierden contigo.
Empieza el circo

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal