--> L’última novel•la d’Antonio Manzini, "Pista Negra", ja està a la venda - elseisdoble.com

Jueves, 21 de enero de 2021 Edición diaria nº 5.039 Año: 14 Noticias: 37.845 Fotografías: 97.975 Comentarios de usuarios: 114.521
EL SEIS DOBLE
domingo, 15 de febrero de 2015
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 L’última novel•la d’Antonio Manzini, "Pista Negra", ja està a la venda

La podràs trobar en la llibreria “Trenta-cinc formiguetes” d’Alzira

 


.-000181

Salamandra acaba de publicar, a la seva col·lecció Salamandra Black, la gran novel·la  "Pista Negra", de Antonio Manzini.

Aquesta es la primera novel·la de la sèrie dedicada al personatge el subjefe de policia de Roma: Rocco Schiavone, on Manzini dibuixa un protagonista extraordinari.

 

Sinopsi

A conseqüència d’un tèrbol incident amb el fill d’un poderós polític, Rocco Schiavone, subcap de la policia de Roma, ha sigut «desterrat» a una xicoteta ciutat de la vall d’Aosta, en els Alps italians. Per a un romà sofisticat i amant de la bona vida, no és la millor notícia. El fred, les botes de neu i el provincianisme dels autòctons estimulen la natural tendència de Rocco a les males puces, així que, vist el panorama, un cas difícil li vindria de meravella.

L’ocasió es presenta quan apareix un cadàver esclafat davall les empremtes d’una màquina xafa neus en una de les estacions d’esquí de la zona. El desafiament és important. A l’escassetat del material trobat cal afegir la ignorància de Schiavone dels costums locals, el seu desconeixement del dialecte i la història del lloc. Res a acovardisca, per descomptat, a una persona decidida i orgullosa com ell. Sense renunciar un àpex al seu temperament meridional, Rocco s’obri camí entre pistes, refugis de muntanya i telefèrics, interroga monitors, guies i enigmàtics operaris de la vall, i, sobretot, trava relació amb unes quantes pobletanes guapes disposades a oferir-li una càlida benvinguda.

 

 

 

 

 

  

 

ESTA ENTRADA NO ADMITE COMENTARIOS
 
EL SEIS DOBLE se reserva el derecho de admitir comentarios en las entradas de su diario digital. Podrán ser omitidos en las noticias de carácter comercial o personal, bien por acuerdo de la redacción, o bien por decisión de las partes implicadas.

 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿Qué abunda en el desierto? Arena, agua, gas o árboles
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal
Página optimizada para navegadores Mozilla Firefox, Internet Explorer y una resolución mínima de pantalla 1024 x 768 px.