Miércoles, 24 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.228 Año: 18 Noticias: 45.879 Fotografías: 108.866 Comentarios de usuarios: 125.584
EL SEIS DOBLE
viernes, 14 de mayo de 2021
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 El Memorial Nacho Barberá se celebrarà en Alzira, del 18 al 20 de juny, en el camp de Venècia

Una edició especial, pel fet que suposa fer un pas endavant després de les restriccions de l’últim any a causa de la pandèmia de la COVID-19


._000534
._000760

El Memorial Nacho Barberá se celebrarà entre el 18 i el 20 de juny en les instal·lacions del Camp Municipal d’Esports de Venècia, una edició especial pel fet que suposa fer un pas endavant després de les restriccions de l’últim any a causa de la pandèmia de la COVID-19.

Al llarg del cap de setmana, es desenvoluparà el torneig amb partits de futbol-8 i futbol-11.

La recaptació del torneig benèfic va destinada a l’Associació Valenciana de Cardiopaties Familiars i Mort Sobtada.

«Des de la Regidoria d’Esports seguim recolzant, un any més, el Memorial, posant-nos a disposició dels organitzadors per tal d’aportar tot allò que siga necessari per a la seua realització», ha remarcat Fernando Pascual, regidor encarregat de l’àrea d’Esports de l’Ajuntament d’Alzira.

El regidor, junt amb el tècnic del Departament d’Esports, s’han reunit amb Fernando Barberà, pare de Nacho, i Juan Antonio Sanjuan i Rafa Asensio, president i vicepresident de la UD Alzira, respectivament.

El 3 de febrer de 2018 està marcat en negre al calendari esportiu alzireny.

Eixe dia, la mort sobtada s’emportava el jugador de la UD Alzira Nacho Barberá, de només 15 anys, la qual cosa va suposar un colp dur per a l’esport alzireny en particular i per a l’esport en general, ja que este fet va causar un fort impacte en l’àmbit nacional.

Este fet va propiciar un clamor respecte a les revisions mèdiques i se’n van succeir les peticions perquè estes foren més exhaustives.

El naixement del Memorial perseguia recavar fons amb els quals ajudar a investigar respecte a la mort sobtada i conscienciar la ciutadania respecte a la necessitat de revisions mèdiques a fons.

Ajuntament d’Alzira

 

 

 

 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

DeportesFútbol. UD Alzira

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

Yooo - 14/05/2021
Siempre he estado en contra de este memorial. Parece que se disfruta recordando aquel amargo momento. Si se quiere sacar algo de dinero para donar o para la investigación que lo hagan pero que dejen de llamarlo memorial. Aunque,es el padre el que sigue y sigue. Es una opinión. Much@s creen lo mismo que yo,pero bueno,allá cada cual.

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal