Jueves, 25 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.229 Año: 18 Noticias: 45.892 Fotografías: 108.879 Comentarios de usuarios: 125.587
EL SEIS DOBLE
viernes, 26 de febrero de 2021
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 Alzira reobri els parcs i recupera l’activitat cultural

Finalitza la pròrroga de mesures locals


._000550

._000697 
 
._000641 

Després de l’evolució favorable de les últimes setmanes, l’Ajuntament d’Alzira no continuarà amb les mesures restrictives locals. D’esta manera, a partir de dilluns 1 de març a les 00 hores, finalitza la vigència de les mesures que estaven prorrogades a l’àmbit municipal i queda sense efecte el ban del passat dia 10 de gener i per tant:

- S’obrin els parcs, jardins i zones de joc infantils de la nostra ciutat.

- S’obrin les instal·lacions esportives municipals a l’aire lliure.

- Es recupera l’activitat cultural, d'oci, espectacles i de joventut.

Per la seua banda, des del punt de vista autonòmic, el Consell autoritza la reobertura de l’hostaleria en terrasses, fins a les 18.00 hores, i anuncia que, a partir del primer cap de setmana de març, es decreta l’alçament del tancament perimetral dels municipis de més de 50.000 habitants. La mesa interdepartamental de la Generalitat ha acordat noves mesures que entraran en vigor el pròxim dilluns, 1 de març, per a la contenció y prevenció de la Covid-19. A partir d’esta data, es permetran les reunions de fins a quatre persones tant en el carrer com en els bars i restaurants, però recorden que encara queden prohibides les reunions socials entre no convivents a l’àmbit privat. Els comerços no essencials ampliaran els seus horaris fins a les 20.00 hores i l’aforament, tant en estos espais com en altres i a l’aire lliure s’incrementa fins al 50%. Els parcs i jardins tornaran a obrir i l’esport en espais oberts torna a ser possible sense l’obligatorietat de portar la mascareta. Per contra, es prorroga el tancament perimetral a tota la Comunitat Valenciana i el toc de queda es mantindrà des de les 22.00 hores fins a les 06.00 hores.

Ajuntament d’Alzira

 

 

 

 
._000691

._000596 

 

 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

SocialSalud, Sanidad

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

Tonny - 27/02/2021
Lo del deporte al aire libre me parece bien pero que vayan los ciclistas hasta en grupos de 4 o 5 sin mascarilla por la carretera vieja de Alzira a Carcagente poniendo en peligro a los conductores por tener que evitarlos me parece increíble. Luego se quejan del poco respeto de los conductores pero muchos demuestran un increíble desprecio por su salud, su vida y la de los demás. Deberían vigilar esa carretera. Gracias.
pepe - 28/02/2021
¿Mas controles de al colemia?
Comentarista - 28/02/2021
Por tu manera de escribir alcoholemia, parece que te deberían hacer un control de esos a tí.

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal