Viernes, 19 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.223 Año: 18 Noticias: 45.858 Fotografías: 108.845 Comentarios de usuarios: 125.571
EL SEIS DOBLE
viernes, 6 de noviembre de 2020
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 Vox denuncia que ‘el gobierno de extrema izquierda de Alzira pone en práctica la ley mordaza’

“Esgrime argumentos técnicos para eliminar el programa 'Tenim la Paraula' de Alzira Ràdio”


 ._000773 

Cojín para soporte lumbar, alivia y previene el dolor en la espalda baja,

ciática y dolor de disco. Oficina, coche, casa… Clic en foto o aquí para más detalles

 Nota: esta oferta es puntual, puede que se consulte en fechas posteriores y ya no esté en vigor.


El art. 20 CE regula la denominada "área de la comunicación", reconociendo escalonadamente una serie de derechos en los diferentes apartados, en el primero de ellos podemos leer que:

a) reconoce el derecho a "expresar y difundir libremente los pensamientos, ideas y opiniones mediante la palabra, el escrito o cualquier otro medio de reproducción".

Sabido es que la Constitución como norma fundamental de nuestro ordenamiento jurídico no le gusta mucho a los gobiernos neo comunistas que actualmente ostentan el poder en los diferentes gobiernos (nacional, autonómico y local).

Prueba de ello la hemos tenido recientemente en nuestro Ayuntamiento dónde el gobierno de izquierdas no ha dudado en fulminar uno de los espacios radiofónicos de la emisora pública Alzira Radio donde se daba voz a los simpatizantes de las distintas formaciones políticas de la ciudad para poder expresar sus opiniones de las acciones del gobierno municipal.

Este programa debería no ser del agrado del ejecutivo local y por ello ha decidido fulminarlo de la parrilla, con estas acciones rebelan el carácter real que tienen estos gobiernos de izquierdas al querer controlar los medios de comunicación y ponerlos a disposición del régimen con tal de tener toda la información controlada.

Desgraciadamente no es la primera vez que un medio de comunicación se ve directamente afectado por la injerencia del gobierno municipal, como ya vimos en la primera legislatura que gobernó la izquierda radical en nuestro municipio, ahogado por la falta de recursos públicos vimos como caía un medio de comunicación libre de nuestro municipio y su pecado fue el no actuar al dictado de los que ahora nos gobiernan.

Este es otro paralelismo que encontramos en los patrones de los gobiernos de izquierda radical, a nivel nacional cada vez es mayor el hostigamiento por parte del Gobierno en las Redes Sociales y hacia los medios de comunicación, con una doble entente, es decir, o los riegan de millones de euros en subvenciones o arremeten contra ellos legislando para controlarlos, la no derogada sino corregida y aumentada Ley Mordaza (llamada así por los grupos de la izquierda cuando estaban en la oposición) es una prueba de ello.

"La Ley Mordaza es una amenaza real en España contra la libertad de expresión y los derechos de reunión pacífica y de información" según Amnistía Internacional pero no verán esta información en los medios tradicionales ¿Saben por Qué? ........

 

Protejamos la libertad de información en Alzira y en España de la Izquierda radical.

Ricardo Belda - Vox Alzira


 

Lámparas de luz ultravioleta para desinfección

                               
._000773

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

Opinión
PolíticaActualidad Política

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

alziro - 06/11/2020
El gobierno, en su camino ya más que evidente para imponer una dictadura, crea su ministerio de la verdad al más puro estilo orwelliano.
abc - 06/11/2020
Orwelliano, eixa paraula te l'has ensenyada hui, veritat ?. Dictaduras, catalanistes, maduro, venezuela, ui quina por!!!! Ma güela i les seues amigues estan cagaes, les pobretes.
Xe què bo - 06/11/2020
La penya de Vox a Reus han partit paietes perquè el que diuen uns fa cabretes a la resta i al jutjat, llei mordassa? Marededéu quan no tingau prou pollastre que repartir,
En lo ve que estarien jugant a dòmino!!!!
alziro - 06/11/2020
abc, si llegires més sabries que no és la primera vegà que utilise ixe terme en este diari. I si tingueres un mínim de cultura hauries llegit 1984 per tindre una idea del que significa.
Xe què bo - 06/11/2020
Ja teniu a alziro l'escolanet de Vox, ell sempre pega la cabotà, fins que el llancen a "comú" com paper higiènic usat i tiren la cadena,
Tan promès un cafenet?
Si senyor!!!! lo que vostè vullga senyor, !!!!açi estic senyor, !!!!que mana senyor!!!!
sietevecessiete - 06/11/2020
Para defender la libertad de expresión hay que creer firmemente en ella .
Para hablar de libertad de expresión y de información hay que haberla defendido sea quien sea el que la exprese.
Este medio defiende , publica y difunde opiniones e ideas de todos .
vox no defiende nada de lo que dice este artículo que hoy escribe en El Seis Doble.
abc - 06/11/2020
sietevecessiete, més clar no has pogut dir. Sempre tenen en la boca la paraula llibertat i democracia, però són franquistes, veges a vore com t'ho menges.
Molta llibertat, molt de criticar al demés per imposar i adoctrinar, però volen convertir els seus principis cristians en lleis per a tots, creients i no creients. Per exemple, estan en contra del matrimoni homosexual(si pogueren ho prohibirien) i l'eutanàsia. Als voxeros ningú els obliga a casar-se amb una persona del mateix sexe, ni tampoc els obliguen a l'ús de l'eutanàsia. Però com els seus principis cristians estan en contra volen que ningú ho puga fer per llei. Això és llibertat o imposició?.
alziro - 06/11/2020
Ya tenemos a los tres analfabetos con sus estupideces sin argumentos.
Venga va, a ver quién desmiente que el gobierno no quiera controlar los medios de comunicación para dictar lo que es verdad y lo que no.
Defender (o al menos no criticar) a un gobierno que dice querer luchar contra los bulos cuando son los mayores diseminadores de bulos de la historia de la democracia demuestra una falta de ética y una desvergüenza sin parangón. Aquí os dejo algunos de los bulos del gobierno emitidos durante los últimos meses:
"Solo habrá 1 o 2 casos diagnosticados".
"No hacen falta mascarillas".
"Hay un comité de expertos tomando las decisiones".
"Hemos vencido al virus".
Por no hablar del recuento de los muertos por covid.

Que estos totalitarios tengan la cara de decir que van a regular los bulos es para mear y no echar gota. Y lo peor de todo, borregos con el mismo coeficiente intelectual que una lombriz negando la mayor o callados como puertas.
No tenéis vergüenza ni la conocéis.
abc - 06/11/2020
vox= franquisme, racisme, homofòbia, masclisme
Martínez - 06/11/2020
Cuando se les acaban los argumentos te llaman franquista, como si eso les diera la razón y una superioridad moral.
No te esfuerces Alziro, ya les has tumbado.
Viejo - 07/11/2020
Alziro, el poder siempre intenta manipular a los medios de comunicación bien sea con leyes como ésta o con subvenciones directas o encubiertas.
En política desde el más humilde concejal hasta el presidente de gobierno, todos quieren tener medios sumisos, obedientes y que hablen bien de uno, y para eso utilizan todas las artimañas posibles desde las noticias falsas a la desinformación. Pero eso lo hacen todos los partidos políticos sin excepción, también el tuyo.
Es muy posible que con la excusa de defender al estado contra la manipulación mediática por parte de países extranjeros, el gobierno tenga la tentación de montar ese " ministerio de la verdad" orweliano, pero para eso está la prensa libre, la justicia y la CONSTITUCIÓN, para oponerse.

Saludos
abc - 07/11/2020
Martinez, cuando se acaban los argumentos? però si ells mateix es declaren franquistes, o és que són antifranquistes? Són els franquistes del PP de tota la vida que s'han muntat el seu pròpi partit. Quan estaven al PP amagaven el seu franquisme, però hui en dia fan ostentació.
Vox no són homòfobs?, però si ells mateix ho reconeixen. Estan en contra del matrimoni homosexual, adopció per part part de parelles homosexuals, consideren l' homosexualitat i la transexualitat una malaltia mental. Però si són els seus valors i no ho amaguen, i encara dius que són acusacions davant de la falta d'arguments
Però en quin món vius Martinez? Ells ho reconeixen, però tu dius que no ho són homòfobs i franquistes. Del que es podria deduir que tu no ho eres, perquè ho consideres com una cosa negativa. Per tant, quan s'acusa a vox de franquista i homòfob ho consideres un insult i una mentira, per això els defens d'eixes acusacions. Si estàs en contra del franquisme i l'homofòbia, perquè defens un partit que ho reconeix, contínuament, de manera explícita i implícita?
Això es pot deure a varios motius
1. T'has enganyat i estàs defenent un partit que va en contra dels teus valors. Encara que això implicaria estar sord, cec o, amb tot el respecte, no tindre moltes llums, perquè com he dit, ells mateix ho reconeixen i formen part dels seus valors. Cosa que saben fins als xiquets xicotets.
2. Saps que Vox són franquistes i homòfobs i tu també ho eres. Però tu a diferència d'ells no fas ostentació , ho eres però no t'agrada admetre-ho obertament, per això et molesta. Encara et falta l'ultim pas de la transició de PPero a Voxero, admetre, obertament(no sols en cercles tancats amb gent de la teua corda), i fer apologia del franquisme i l'homofòbia.
Pense que el segon motiu és l'encertat. Si és així Martinez, "t'aconselle" que et deixes d'hipocresies, d'enganyar-te a tu mateix( i d'intentar-ho amb els demés) i en lloc d'amagar el que realment eres, passes a mostrarte obertament, orgullós com fan Santi, Iván, Rocio. Ha der ser incòmode viure amb això dins. Hauries d'eixir de l'armari (fatxa) i lliberar-te. Pren exemple d'un gran valencià com el nostre benvolgut, Rafael Conde el Titi, i liberateee (en versió fatxa)
Alziro i Martinez, a vore si em podeu ajudar amb un dubte que tinc. Perquè als fatxes els(vos?) molesta que els ho diguen, si realment creuen(creieu?) en eixes idees. Tot el contrari que passa amb els rojo. Mai he vist a un roig que no ho haja admés i s'haja mostrat orgullós.
abc - 07/11/2020
Alzirooo ens dius analfabets i deprés poses un llista de "bulos", segons tu clar. Això són "bulos"? No saps distingir un "bulo" d'un tros de cansalada, però clar els analfabets són els demés, claro que si guapi!!! No me estranya que sigues de vox
Alziro - 07/11/2020
Abc, copia aquí una prueba irrefutable de alguien de Vox declarándose franquista u homófobo.
Martínez - 07/11/2020
abc, si ser franquista es que el que la haga la pague yo soy franquista. Por poner un ejemplo, en tiempos de Franco el cuerpo de María del Castillo ya habría salido, los asesinos de las niñas de Alcacer ya hubieran recibido su merecido y toda la tontería independentista catalanista no existiría. Si eso es ser franquista yo soy franquista, ¿hay algún problema?
No me gustan los homosexuales, no estoy de acuerdo con que una pareja del mismo sexo puedan adoptar, me parece una verdadera aberración. Si por decir que no me gusta que los homosexuales adopten es ser franquista, yo soy franquista. Si por decir que no me gustan las payasadas del día del orgullo gay soy franquista, yo soy franquista, ¿hay algún problema?
La homosexualidad es algo natural, porque se da en la naturaleza, pero xxxxxxxxxxxxxxxx, ¿decir esto es ser franquista? Pues lo soy, ¿cuál es el problema?
Benito - 07/11/2020
Interesante lo que dices Viejo. Hoy venía en un periódico un artículo hablando del tema. Copio un fragmento para que saber que opinas.

Cristina Tardáguila, directora adjunta del International Fact Checking Network, la red de verificadores internacional, ha advertido que la lucha contra la desinformación "no debe avanzar sobre las libertades individuales". "No debe avanzar sobre las libertades individuales". "No hay datos que relacionan la existencia de leyes y comisiones con una bajada de contenidos desinformativos", advierte. Y es que la asociación tiene una base de datos sobre las medidas adoptadas en cerca de 60 países y lo que se ve es que los planes de los gobiernos "terminan en censura, prisiones, cortes de internet y creación de entidades que hacen de 'fact-checking' partidiario".
abc - 07/11/2020
Mare de Déu, Martinez i Alziro, que no tenieu trellat estava clar, però que estàveu tan mal, no m'imaginava. Mare meua quins prehistòrics. De veres Alziro, no creus que ells reconeixen continuament que són franquistes i homòfobs? Doncs amb qui estic parlant amb una persona o amb un tronc?. Que t'ho demostre? ho dius de veres? ves i rentat la cara ves, mante.
Atenció al comentari del meu xic :"Por poner un ejemplo, en tiempos de Franco el cuerpo de María del Castillo ya habría salido, los asesinos de las niñas de Alcacer ya hubieran recibido su merecido " . Em podries dir en que et bases per arribar a eixa conclusió?.( És una pregunta retórica; sinó saps el que vols dir, per ací tenim un erudit revolant, li diuen Viejo. Ell t'ho podrà explicar, té un gran esperit pedagògic)
Veus Martinez, ja has eixit del fatxarmari. Com et sens? alliberat supose, ja t'ho deia el Titi. Clar que si home, fatxorro, homòfob, prehistòric i orgullós, i al que no le guste que se joda. Però enrecorda't abans d'utilitzar paraules com dictador, dictadura, com a insult contra gent d'esquerres o donar-te-les de demócrata. Perquè tu et mostres orgullós de ser franquista. No se si arribes a vore la contradicció que suposa. No crec que arribes a vore-la.
El mateix et dic quan et sentes temtat de demanar llibertat i d'acusar a la gent d'esquerres d'imposar el seu criteri en la vida dels demés. Perquè clar, com tu mai et casaries amb una persona del mateix sexe, que ningú ho puga fer. Et dic el mateix que abans, això implicaria una contradicció. Que tampoc sabràs vore (aprofita quan li preguntes a viejo el significat de pregunta retòrica i que també t'ajude en esta qüestió)
Per cert, Martínez que "penses" de l'eutanàsia?(en cas de que sàpies el que vol dir. No no és una d'eixes ocupes que ixen en Ana Rosa. Eixa era Eustàquia, que et veig vindre..). Si ja saps el significat, pots contestar-te o contestar ací, a la següent pregunta. No creus que una persona té el dret a decidir sobre la pròpia vida (en el cas de malaltia terminal)?. Hi ha uns partits que defenen que cadascú puga decidir sols sobre la pròpia vida, sense obligar als demés a res. Hi ha altres que estan en contra, però no es conformen en poder decidir sols sobre la pròpia vida , volen que ningú ho puga fer. Franco i Vox són dels segons, tu eres franquista, supose que penses com ells. Després demanes llibertat i acuses d' adoctrinament a l'esquerra.
Si estàs a favor del dret a decidir, et recomane q no ho digues en el partit, perquè eixa qüestió per a l'església, i per tant, per franko i vox és sagrada. Es a dir, en qüestions tan sagrades com eixes, si no penses com ells no et consideraran prou fatxa com per a pertànyer al club, o pitjor encara, et poden considerar pogre, o pitjor encara(més? si més) comunista anticatòlic.

Martínez - 07/11/2020
¡Qué peñazo de tío! Parece un interrogatorio de la Stasi.
abc - 07/11/2020
Martinez, dius: "si ser franquista es que el que la haga la pague yo soy franquista"- Però això és per a tots, o només en cas de que no sigues fatxa, franco o familiar? T'ho dic, perquè no sé si saps que pakita la culona és va apropiar d'alguns inmobles durant la seua dictadura, Pazo de Meiràs, palacete en oviedo, terrenys i vivendes per mitja espanya, peces de valor cultural etc.
No sé si coneixes el cas del xiquets robats. Te conte, en acabar la guerra civil, començà el robatori de bebes. En un principi el robatori va estar directament dirigit per la germana de primo de Rivera. Les mares víctimes, en un principi, eren dones tancades a les pressons per republicanes. Els bebes robats sempre anaven a parar a persones amb poder d'influència i declaradament franquistes. Gent amb càrrercs militars, gubernamentals etc. Després la cosa va anar canviant conforme anaven buidant-se les pressons de presses polítiques (encara mai ho feren del tot fins a l'amnistia) els robatoris passaren a fer-se en maternitats, i encara que ja no estàven dirigits directament pel govern franquista, ho permetia. Perquè els autors i els beneficiaris eren adeptes al règim. Les víctimes ara eren dones jóvens solteres, de families pobres, en definitiva gent vulnerable que acudia a eixes maternitats a parir. Allí amb l'ajuda de les mongetes bones quedaven marcades de per vida.Martinez bonico, ací també apliquem o hauríem d'haver aplicat: "el que la haga que la pague"? o este és un altre cas d'eixos com per dir: " yo soy franquista"Supose, després de llegir-te, que creus que això va ser una tonterieta sense importància, total que són 3000 bebes furtats? A més si l'església i franco van estar directament implicats, no pot ser tan roïn, perquè ells representen la voluntat de Déu en la terra i Deu és bo. Tant que envia al seu fill a morir en la creu per nosaltres.
També dius: "en tiempos de Franco el cuerpo de María del Castillo ya habría salido, los asesinos de las niñas de Alcacer ya hubieran recibido su merecido". O siga que no et pareix bé que hi haja assassins que maten i damunt amaguen els cadavers, negant-li la possiblitat als familiars de enterrar el cos, passar el luto i així poder suportar una injusticia tan gran d'una manera menys penosa. Sobre els milers de víctimes del franquisme, encara soterrades hui en dia per tota Espanya, penses el mateix? O eixe és un altre d'eixos casos per a dir orgullosament: "yo soy franquista"

Martinez bonico, que et pareixeria si franco estaguera viu i, amb els seus superpoders, trobara el lloc on estan eixes xiques (com tu mantens), i haguera gent que s'oposara a que les tragueren. Al·legant que d'això ja fa molt de temps;que el govern s'hauria de dedicar a coses més importants; que l'únic que pot dur això només es reobrir ferides. Que et pareixeria que si les trobaren hi haguera gent que diguera que desenterrar-les val diners i que ho haurien de pagar les families. Supose que estaries en contra d'eixa gent, et pareixerien despreciables i demanaries que les tragueren, de manera gratuita per a les families perquè van ser assassinades (sinó no s'entén el teu comentari: "el cuerpo de María del Castillo ya habría salido, los asesinos de las niñas de Alcacer ya hubieran recibido su merecido") Doncs tots eixos "arguments" per evitar el desenterrament de les victimes del dictador és el que han de suportar els seus familiars, per part de franquistes com tu Martinez.
Amb els represaliats, segons el teu criteri, s'hauria d'aplicar això de, "recibir su merecido" com als assassins de Marta i les xiquetes d'alcàsser o en este cas, com es tracta de franco, els assassinats i el menyspreu i allargament del patiment dels familiars està justificat, i és un motiu més per dir, orgullosament: "yo soy franquista". Siga quin siga el teu "criteri"(per dir-ho d'alguna manera), o tens doble personalitat i cadascuna d' elles té uns valors contradictoris(depenent de la victima i l'assassí) o tens una gotà com un xurro,que és el més probable. Sinó veges a vores com et menges les barbaritats que dius, i el més graciós és que ni te n'adones.
Per cert, el teu nick és pel personatge de la revista el jueves, Martinez el facha o és el teu cognom?
Viejo - 07/11/2020
Benito, no conocía el artículo, pero ya sabes que cualquier motivo es aprovechado por el poder para maniatar a los medios y manejar los mensajes que llegan a los ciudadanos.
A nivel local me constan las presiones de que es objeto el director del Seisdoble para facilitar las identidades de algunos comentaristas al poder político y también el interés de estos políticos en colarnos sus noticias falsas sin encontrar réplica alguna.
En fin, que te voy a contar que tú no sepas.

Saludos
Eugenio - 07/11/2020
El art 20.1 de la Constitución consagra como un derecho fundamental de los ciudadanos el de difundir ideas y opiniones libremente, y por cualquier medio
El hecho de que el gobierno pretenda entorpecer o limitar este derecho, expresando lo que es o no fake news, lo que se puede o no difundir o publicar, es lo propio de otras épocas felizmente superadas, o de gobiernos autoritarios.
La Comisión Europea ya ha advertido al gobierno que vigila el proceso de esta norma, como ya hizo con la reforna del Poder Judicial.
Está visto que somos un pais bajo la lupa de Europa, en lo que concierne a la separación de poderes, y mantenimiento y defensa de derechos fundamentales, como corresponde a un Estado de Derecho.
Es la consecuencia de un gobierno cuyo único objetivo es mantener el poder sin importar los medios
.
abc - 07/11/2020
Alziro dius: "copia aquí una prueba irrefutable de alguien de Vox declarándose franquista u homófobo." Vols dir que no eres capaç de vore-ho per tu mateix? o és que no vols?
En el primer cas, si no eres capaç de vore-ho per tu mateix, no crec q arribes a fer-ho a través de l'exemple o explicació d'una altra persona. Si realment no eres capaç de vore una cosa tan òbvia (deus ser l' unic al país), segurament és que no tens la intel·ligència mínima. Quan una persona no entén que 2+2=4, és que d' on no hi ha no es pot traure.
En el segons cas, no vols vore-ho, segur que tampoc les explicacions o exemples d'una altra persona, per molt irrefutables que siguen et facen canviar d'opinió.
Quan algú actúa així és un fanàtic i les proves valen de poc.
Hi ha una tercera possibilitat, que en realitat és una combinació de les dos anteriors. És a dir, que no tingues la intel·ligència mínima i al mateix temps el teu fanatisme no et deixa vore coses tan obvies com esta.
Qualsevol de les tres possibilitats et converteix en un cas perdut, i per la meua part també arxivat.
A tu donar-te les proves irrefutables te fan la bufa la gamba, a tu de la ignorància i el fanatisme només et pot traure un miracle o el nostre benvolgut viejo i el seu incansable esperit pedagògic. Com fanàtic i burro és un rato, per això dic que et podrà ajudar. És com això de que el millor policia seria el millor lladre o malcriat bon criador. Això si viejo serà el que serà, però almenys no és franquista, tan baix no cau...

Martínez - 07/11/2020
abc, veo tus comentarios y cuando llego a la segunda frase ya tengo que dejarlo, parece que le hayas pegado un trago a una botella de aceite de ricino. Pareces Fidel Castro soltando un mitin.
abc - 07/11/2020
Tu comentario no cumple las normas de uso de esta web.
Alziro - 07/11/2020
Abc, tienes la oportunidad de dejarme en evidencia ante los muchos lectores de elseisdoble, solo tienes que copiar aquí una prueba de algún dirigente de Vox declarándose franquista u homófobo. Mientras tanto, todo lo que digas es absoluta basura.
Martínez - 08/11/2020
Tenga cuidado administrador, a ver si por censurar el comentario de abc le suelta una parrafada para decirle que usted es un censor franquista o piensa que El Seis Doble es una copia del diario El Alcázar.. Lo siento por usted, porque se tendrá que leer el kilométrico comentario.
abc - 08/11/2020
Té raó m'he equivocat, vox són antifranquistes i uns grans lluitadors pels drets de les persones homosexuals.
Martínez - 08/11/2020
Parece que los únicos derechos por los que hay que luchar es el de los homosexuales... Menudo negocio tienen montado con eso de 'los derechos'.
Tenemos un Gobierno de izquierdas, el ministro de Interior Grande Marlaska que es homosexual reconocido... y resulta que 'los derechos' de los homosexuales están en peligro por culpa de VOX, ¡anda y vete a contar ese cuento a otro!

Y tanto que hablas de los derechos de los homosexuales, ¿tú eres un comealmohadas? Porque, de lo contrario, no se entiende esa obsesión con tanto derecho homosexual. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Eugenio - 08/11/2020
Vox es de extrema derecha como Podemos son comunistas, bajo cuya ideología se han asesinado y esclavizado decenas de millones de personas, ERC y Compromis defienden una ideología insolidaria y retrógrada, y Bildu son los sucesores politicos de Eta.
Y, salvo Vox, el resto forma parte o defiende el gobierno Frankeestein de Sanchez.
Es lo que hay
abc - 08/11/2020
vox= basura franquista, racista i homófoba.
Franco= dictador xxxxxxxxx
abc - 08/11/2020
de dejarme en evidencia, més encara?
Per cert, vox no va a manar en Espanya en la puta vida. Ja li podeu pegar voltes. Molta moció...., jajaja
abc - 08/11/2020
Abascal l'únic que fa és riure, com el dia de la moció. Una altra xarlotada del meu xic. Així quatre ignorants s'emocionen,se peguen quatre palmades al pit. Va ser com quan pegues un tir a l'aire, si s'escolta, però poc més.
La moció bona va ser l'altra....
xxxxxxxxxxxxxxx
abc - 08/11/2020
Tu comentario no cumple las normas de uso de esta web.
abc - 08/11/2020
Tu comentario no cumple las normas de uso de esta web.
El pataleo de un niñato - 08/11/2020
Si no te gusta VOX no les votes.
Benito - 08/11/2020
Mira abc, como veo que no te has leído las normas y tampoco sabes llegar a ellas te copio el enlace para las conozcas:
http://www.elseisdoble.com/avisolegal
Que la gente siga unas reglas no tiene nada que ver con Franco, franquismo y esas cosas; es cuestión de educación y convivencia.
Por cierto machote, que sí, que ya sabemos lo que piensas de Vox, pero cambia el discurso.
ABC, nombre de diario de derechas y monárquico, ¿no serás un acomplejado que no se atreve a salir del armario? Cosas más raras se han visto.
alziro - 09/11/2020
Molt bé abc, per enèsima vegada has quedat com camot. Només tens que aportar proves de lo que dius, si no simplement lo que dius és mentira i per tant les teues paraules tenen el mateix valor que la de l'enterraor de la Moncloa.
Benito - 09/11/2020
¿Dónde estás abc? ¿Dónde estás que no contestas?

-Açiiii, en un frenopátic, vestit com el Titi per a defendre els drets dels homosexuals... Vox, Franco, feixistes, homófobos... Vox, Franco, feixistes, homófobos... Vox, Franco, feixistes, homófobos... Vox, Franco, feixistes, homófobos...

5 horas más tarde...
-Vox, Franco, feixistes, homófobos...Vox, Franco, feixistes, homófobos...Vox, Franco, feixistes, homófobos...Vox, Franco, feixistes, homófobos...Vox, Franco, feixistes, homófobos...

Cierren la puerta y que siga ahí. No tiene curación.

-Vox, Franco, feixistes, homófobos...Vox, Franco, feixistes, homófobos...Vox, Franco, feixistes, homófobos...Vox, Franco, feixistes, homófobos...Vox, Franco, feixistes, homófobos...Vox, Franco, feixistes, homófobos...Vox, Franco, feixistes, homófobos...Vox, Franco, feixistes, homófobos...
Xe què bo - 09/11/2020
Qui serà el que var ser més sociata i el que més va cridar en la moció de censura? Qui després s'afilià a convergència valenciana que dura res? Qui va ser el més pepero mentre estava la reina? Qui va ser d'escolanet de som valencians? Qui Vox no el deixa ni entrar? Qui va ser "sindicalista" per orde del gerent per carregar-se als companys? Tot és el mateix

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal