Sábado, 17 de noviembre de 2018 Edición diaria nº 4.243 Año: 12 Noticias: 32.105 Fotografías: 88.458 Comentarios de usuarios: 101.510
EL SEIS DOBLE
lunes, 9 de julio de 2018
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 Esta setmana es realitzarà un nou tractament preventiu per al control del mosquit tigre

Els tractaments se centraran especialment en les urbanitzacions situades al voltant del nucli urbà; zona de La Muntanyeta, Vilella, El Racó, El Respirall i La Graella

Comparte este contenido
 
._000523 
.

.-000049

L’Ajuntament d’Alzira, des de la regidoria de Sanitat, informa que esta setmana, concretament els dies 11, 12 i 13 de juliol, els tècnics de l’empresa Lokímica estaran a Alzira realitzant el tractament preventiu per al control del mosquit tigre.

Els tractaments se centraran especialment en les urbanitzacions situades al voltant del nucli urbà; zona de La Muntanyeta del Salvador, Vilella, El Racó, El Respirall i Santa Maria de Bonaire (La Graella).

Esta empresa, licitadora encarregada de subministrar el tractament, es posarà, a més, a l’abast de la ciutadania per a resoldre qualsevol incidència que es puga produir.

Cal destacar que el mes passat ja es va encetar el tractament preventiu davant el mosquit tigre al terme municipal d’Alzira, dins de la campanya gestionada pel Consorci de la Ribera.

Estos insectes generen seriosos problemes en la nostra ciutat, tant per les seues doloroses picadures com per les malalties que poden transmetre. En este context és totalment necessari prendre mesures conjuntes per a controlar les seues poblacions i minimitzar els seus efectes.

Consulta informació específica al web de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, www.san.gva.es/mosquito-tigre.

 
 

Nota de premsa del departament de Comunicació de l’Ajuntament d’Alzira.

 
 

El Seis Doble no corregix els escrits que rep. La reproducció d'este text és literal; fidel a les paraules, redacció, ortografia i sentit de l'autor/s.

 

 


 

 

Etiquetas de esta noticia

SocialSalud, SanidadServicios Públicos

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

Pep - 11/07/2018
En los pisos partida la garrofera también hay muchos mosquitos...

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿Qué abunda en el desierto? Arena, agua, gas o árboles
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal
Página optimizada para navegadores Mozilla Firefox, Internet Explorer y una resolución mínima de pantalla 1024 x 768 px.