Sábado, 23 de septiembre de 2017 Edición diaria nº 3.823 Año: 11 Noticias: 28.710 Fotografías: 80.645 Comentarios de usuarios: 92.810
EL SEIS DOBLE
viernes, 4 de noviembre de 2016
Clic en la foto para ampliar


Foto d'arxiu: Hayack | El Seis Doble
Ver imágenes de esta noticia
1

 27 associacions d'Alzira mostraran demà la seva oferta de serveis i activitats en la VIII Fira d'Associacions

Que tindrà lloc durant tot el dia a la Plaça Major

Comparte este contenido

 

 

La regidoria de Joventut de l'Ajuntament d'Alzira i el Consell de la Joventut d'Alzira organitzen conjuntament la VIII edició de la Fira d'Associacions.
Demà dissabte, 27 associacions mostraran la seva oferta de serveis i activitats a la Plaça Major. A mes s'han programat tallers i activitats. Aquest any  s'ha introduït una activitat gratuïta de Multiaventura Urbana, que consisteix en rocòdrom, tirolina i funball que estarà a la plaça.
  
Nota de premsa del gabinet de comunicació de l'Ajuntament d'Alzira 

 

El Seis Doble no corregix els escrits que rep. La reproducció d'este text és literal; fidel a les paraules, redacció, ortografia i sentit de l'autor/s.

 

 

 

 

 

 

 

Etiquetas de esta noticia

Ocio en AlziraActos, espectaculos y actividades
SocialJuventud

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

Corbella Rovellá - 04/11/2016
No sé quí es el redactor de la noticia pero es un clar eixemple de, com día en un altre fil d'este diari, la preferencia a usar formes extranyes al valencià en lloc de les autóctones. "Seva" no es valenciá. Ni la AVL la reconeix com a valenciana definintla com a "Forma que adopta el possessiu femení seua a Catalunya i les Illes Balears." També tenim una paraula molt bonica que es "enguany" en lloc de "aquest any". En fí, per a alguns la estandarització del valencià no es un atra cosa que la substitució de formes valencianes per catalanes. Volen ser mes papistes que el Papa. No estaría mal que des de l'Ajuntament se vigilaren també estes aberracions perque el que ho ha escrit o ha utilitzat un traductor o es molt burret.
viejo - 04/11/2016
¿Todas esta asociaciones reciben subvenciones municipales?.
viejo - 04/11/2016
No quiero que vean en mi anterior comentario un tono peyorativo, ni mucho menos.
Ya sé que son todas estas y muchas más, las que reciben subvenciones municipales. Pero me he parado a pensar y veo que muchas de ellas están vinculadas a dolorosas y penosas enfermedades, que, de alguna forma, reciben el patrocinio, la ayuda o el apoyo del Hospital de la Ribera.
Mis preguntas son ¿Seguirán recibiendo ayudas cuando cambie el modelo de gestión sanitaria en la Ribera?.¿Qué ocurre en otras áreas sanitarias?
saludos.
Benito - 04/11/2016
Añadiendo a lo que pregunta Viejo... ¿para qué sirven estas asociaciones?
Dos reflexiones - 04/11/2016
Benito, ves mañana y lo ves.
Pere Peres - 04/11/2016
Corbella Rovellá (SIC) posa-li una mica d'oli a l'eina o es llançarà a perdre. Deus de tenir tu la pell molt fina per escriure un comentari motivat pel fet de que algú parla català occidental haja gossat fer servir un possessiu del català oriental. Als inferns amb ell... de pas podies consultar a l'AVL com cal accentuar sempre la vocal a.
Salutacions.
Corbella Rovellá - 07/11/2016
Pere Peres, més que pell, tu deus de tindre corfa com el cacau. Com sempre portes la barretina ficá, has entrat com el bouet entra al drap. I has entrat per a confirmar el meu comentari. Per cert, patró de la cultura catalana, tens que repassarte el diccionari o no inventar paraules. Ah! i pegali una miradeta a la construcció de oracions perque aixina es fa cada vegada mes difícil entendre les teues tonteríes.

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿Qué abunda en el desierto? Arena, agua, gas o árboles
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal
Página optimizada para navegadores Mozilla Firefox, Internet Explorer y una resolución mínima de pantalla 1024 x 768 px.