Jueves, 18 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.222 Año: 18 Noticias: 45.843 Fotografías: 108.825 Comentarios de usuarios: 125.569
EL SEIS DOBLE
jueves, 28 de julio de 2016
Clic en la foto para ampliar
Ver imágenes de esta noticia
1

 Para el PP, la municipalización de servicios pone en duda la sostenibilidad financiera del Ayuntamiento de Alzira

ECOS DEL PLENO | Para el gobierno municipal, en la actual legislatura se ha rebajado la presión fiscal a los ciudadanos


 


.-000373

En la sesión plenaria que se celebró ayer en el Ayuntamiento de Alzira, en el apartado 'Secretaría' se trató una dación de cuenta del informe de fiscalización sobre el control interno del Ayuntamiento de Alzira en el ejercicio de 2014.

Enrique Lahuerta, del partido Popular, comentó que si no hubiesen dejado dinero en caja y un disponible alto al terminar su legislatura, en junio de 2015, el actual gobierno no hubiera podido realizar modificaciones de crédito para poder cumplir con algunas de sus promesas electorales. "No lo hicimos tan mal", expresó.

Lahuerta criticó la gestión económica del gobierno municipal alegando que en menos de un año ha disminuido la liquidez del Ayuntamiento y se ha incrementado el periodo medio de pago a proveedores; "tienen un cuello de botella que les está costando mucho solucionar", expresó. También indicó que se ha aumentado el gasto corriente y que la municipalización de servicios "pone en duda la sostenibilidad financiera del Ayuntamiento de Alzira y han dejado de lado la prioridad de la ciudadanía por la prioridad del autobombo".

Albert Furió, concejal de Economía, hizo referencia al hecho de que cuando empezaron la legislatura ya se había ejecutado el 76% del presupuesto y que algunas críticas de incumplimiento no se ajustan a la realidad, ya que "los compromisos electorales son para 4 años, teniendo aún por delante 3 años para desarrollarlos", matizó.

Para Furió, en términos generales, en la actual legislatura se ha rebajado la presión fiscal a los ciudadanos; así mismo propuso la puesta en marcha la realización de una comisión mixta de grupos políticos y técnicos municipales con el propósito de mejorar distintas áreas.

E6D

  

 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

Economía
PolíticaActualidad PolíticaPlenos del Ayuntamiento

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

Anticorrupta i farta d politics com aquests - 28/07/2016
Mira, donant lliçons els q han d anar a judici com a partit politic, fent coses com: trencar proves dels ordinadors....
Com podeu parlar, si sou un exemple pesim
Pepe - 28/07/2016
¿Cómo puede afectar la estabilidad financiera si ahora cuesta lo mismo o menos mantener esos servicios? Si ellos defendieron ambos servicios, ¿ahora que hubieran hecho, cargárselos? Peor era tener un gerente en la radio de su partido que cobraba un dineral por no hcer nada.
ram - 28/07/2016
Que tanto y tanto personal se siga sumando directamente al Ayuntamiento me preocupa como al resto de habitantes que pagamos todos nuestros impuestos y nos cuesta mucho ganar lo poco que ganamos para pagar a más gente de la necesaria. Quedarán muy bien con unos cuantos pero todos nos rascaremos el bolsillo para siempre jamás y cada año siempre.
misto - 28/07/2016
Las empresas privadas contratadas también tienen sus beneficios. Si el ayuntamiento les paga 10€ y el 30% por decir algo son ganancias para esa empresa es dinero que se pierde y que si lo gestiona el ayuntamiento directamente le puede servir para la contratación de mas personal.
Sin cifras es difícil de aclarar nada, pero no por que haya mas gente se invierte mas.
Asmodeo - 28/07/2016
Als peperos els molesta que l'Ajuntament contracte treballadors pel ximple motiu que no son ells, i no poden fer clientelisme, salaris a canvi de jornals, com han vingut fent durant anys.
Els diners públics els importen ben poc, sempre que no acaben dins les seues butxaques, clar.
alziro - 30/07/2016
Asmodeo, perque sé que parles dels peperos en general, sino pensaria que estaves parlant de la secretària autonòmica de sanitat, la de Compromís.
Joan V - 30/07/2016
En realidad, Asmodeo es un Agente Doble del PP. No hay más que leerle y huir del Tripartito
Milaher - 30/07/2016
Si Asmodeo fora del PP, que no ho és, almenys els peperos i els quatre "social patriotes" que us fan de mamporrers guanyarieu claredat expositiva i brillantesa argumental. Afortunadament cadascú està al costat de la trinxera que li pertoca.
Asmodeo - 31/07/2016
Alziro i Joan V el babau..... Si no foreu tan miserables resultarieu fins i tot graciosos. I ho dic això, misersbles, per què les imfàmies i els comentatis insidiosos podrien vindre de la ignorància, però em tem que no és el cas.
Podeu buscar lladres o corruptes en Compromís, o en els que venen en pateres, però sempre els trobareu en el mateix lloc: en el PP o amagats dins d'un tratge i un bon despatx. Ara aneu i els voteu, o els demaneu un crèdit, o feina.....
Yo - 31/07/2016
Asmodeo, dentro del PSOE también encontramos algunos corruptos. En compromis encontramos caras duras a montón y mentirosos ni te cuento!!!!...... Te parece poco las dos directoras generales que han puesto en la calle hace poco más de 15 días??... Calla home, que tú sí que es es babau!!!!!.... Che, al que te paga por hacer palmas dile que te aumente el sueldo...... No tienes vergüenza ni la conoces!!!! ( en castellano seguro que todo el que lo lea lo entiende)
Joan V - 31/07/2016
Salvad a los soldados del Tripartito Milaher y Asmodeo!
De la estulticia y el sectarismo. Ya, que es tarea imposible. No tienen remedio.
Joan V - 31/07/2016
Asmodeo, tal como es. A falta de educación y de neuronas, los insultos como argumento. Un ejemplo de peón del Tripartito
Asmodeo - 31/07/2016
En canvi tu, Joan V el babau, només utilitzes l'intel·lecte, atguments de pes, i lucidessa mental. Per què clar, "estulticia" i "sectarisme", per desmentir als demés, no son insults. El pitjor és que ni saps el seu significat, per això escrius el que escrius.
Preferisc ser peó de perico el de los palotes, abans d'enyorar als qui ens furten fins l'aigua de beure. Ves per on.
Yo, en Compromís trobaras cares dures i mentiders per què ho dius tu. Això si, els adjectius qualificatius que empres, vinent d'un fatxa acomplexat, tenen la credibilitat d'un astròleg de telematinada. La dura i pura realitat, més que vos pese a tu, a l'alziro, al babau, i a qui siga, és que no hi ha cap imputació de cap tipus contra les dues persones què menteu, mentre que dels vostres hi ha imputats a cabassades, altres ho estaran, altres ja en pressó en sentència ferma, i el propi PP assenyalat com organització criminal. Això si, entre els vostres, dimissions cap ni una. Fins i tot en això vos guanyen eixes persones de Compromís, en decència i en qualsevol altra cosa relacionada amb l'ètica o la moral.
Joan V - 31/07/2016
Dice Cotarelo, catedrático de la Facultad de Políticas de la Complutense, profesor de Iglesias, Monedero y Errejon que no se sabe si los de Podemos, y sus marcas blancas, son más tontos que fantasmas o viceversa.
No te digo lo que pensará de sus palmeros, AsNodeo,
alziro - 31/07/2016
Asmodeo, dels "meus" no hi ha CAP imputat per res. Això que vaja per davant. En segon lloc, te nomene a uns quants imputats de Compromís o els trobes tu a soletes? I no soles això, sou còmpliços de la corrupció perque en Espanya aproximadament la mitat dels imputats per corrupció són dels vostres socis socialistes. PP, PSOE, C's, Podemos, Compromís, etc etc etc mateixa merda en diferent olor.
Asmodeo - 01/08/2016
Amic alziro, dels "teus", no hi ha cap a la presó, i per delictes que avergonyirien al mateix Mussolini, per que s'autoamnistiaren fa ja uns anys. Dels socis de Compromís a les Corts, no en busques en cap altre lloc, tampoc els hi ha, d'imputats. Quant als " imputats" de Compromís, cap d'ells per corrupció o per suborn. Quant no s'arxiven les causes com les que s'obriren contra membres de Podemos; encara que babaus com Joan V continuen repetint com els lloros el mantra del finançament il·legal. Cinq vegades, i totes les que calguen, han estat arxivades pels jutjats totes les causes obertes al respecte.
Vos poseu com vos poseu, a les nostres terres els lladres han eixit tots de la mateixa cova.
Quant al babau, encara no sap que fins i tot els catedràtics d'universitat, com els presidents de govern, poden dir també moltes bobades. El que pense o deixe de pensar Cotarelo sobre Monedero o Iglesias, o de mi, me la porta ben fluixa. Més encara quan, probablement, els expedients acadèmics d'Iglesias o Errejón son sensiblement millors que el del catedràtic.
Joan V - 01/08/2016
Claro, Asmodeo, como te va a importar a TI lo que diga un Catedrático de Universidad o lo diga Felipe Gonzalez, o tantos otros intelectuales o figuras políticas, si TU eres mucho más inteligente, aunque de expedientes académicos más vale no hablar.
Y es que leyendote a ti y a tus adulados, se comprende que el PP, a pesar de todo, sea el Partido más votado. Nadie como vosotros para hacerle la campaña.
alziro - 01/08/2016
Asmodeo, per curiositat, qui són "els meus"? Va, a vore si acertes. I no em vingues ara en lo de "a les corts"; el PSPV es el PSOE i el PSOE és el partit en més imputats d'Espanya. Et sonen, per eixemple, Emili Altur (Compromís) i Toni Gaspar (PSPV-PSOE)?
Asmodeo - 02/08/2016
Quan un catedràtic de física, posem per cas, opina o diserta sobre física, l'escolte amb interés i atenció. Quan eixe catedràtic opina sobre la simpatia de la veïna d'enfront, com que no està fent ciència, sinó simplement opinant, ja la seua opinió me pot semblar interessant o no segoms em pille el dia. Jo pensava que la diferència entre exercir profesionalment i opinar, estava clara. Però ja veig que no. Que encara hi ha babaus com Joan V que no saben distingir entre una cosa i una altra.
El PP no és el partit més votat a Espanya per què me lligen a mi. No pensava ni que jo fora tan important, ni que tu fores tan estúpid. Mira tu, en una d'ambdues coses estava jo equivocat. El PP guanya les eleccions a Espanya per què hi ha milions de persones com tu, a qui agrada sentir-se estafades. Masoquisme es diu a això. No hi ha més que mirar el mapa polític per adonar-se que, a Espanya, la corrupció dona vots, i molts. Tant la del PSOE com la pepera.
Alziro, tu i jo sabem, massa be, quins son els teus. A França reben el nom de Front Nationale, a Anglaterra UKIP...... a Alemanya Pegida, a Grècia Amanecer Dorado, i a Espanya....... Afortunàdament ací feu riure o vos anomenen també amb el nom d'alguna malaltia relacionada amb la psique. I que ens dure. A vosaltres però, vos agrada nomenar-vos "social-patriotes"..... Ai quina gràcia!!!!
Per cert, clar que em sonen...... I???? Només un babau degenerat pot relacionar eixos noms amb els lladres de categoria als qui Joan V vota i defensa, segons ell, desinteressadament.
Joan V - 02/08/2016
AsNodeo, fanático, unineuronal y ejemplo de palmero del Tripartito.
Sigue así y no pares
Joan V - 02/08/2016
Por cierto, AsNodeo, si tuvieras algo de materia gris en tu cerebro, verías que sólo te contesto para provocarte y reirme un rato. Así que lo dejo por ahora
Asmodeo - 02/08/2016
Ai Joan V, m'alegra saber-te un exemple perfecte de que la ignorància produeix felicitat. Tu continua rient-te, que els teus lectors al seisdoble t'ho agrairem.
Una llàstima que entre rialla i rialla vages i votes a lladres. Si només vos furtaren a vosaltres no em sabria greu...... però no. Furten fins l'aire que respirem..... I mentre tant tu, babau, rient-te i dient-li als demés fanàtics i unineuronals..... Com si tingueres neurona!!!!
Joan V - 02/08/2016
Asmodeo, yo, como cada cual, voto a quien me dá la gana. Y cambio mi voto cuando creo que debo hacerlo. Y opino porque es mi derecho, y en cierto modo, mi deber como ciudadano.
Lo que no haré nunca es insultar a los votantes de ningún partido, porque todos tienen los mismos derechos que yo mismo, porque nadie tiene la verdad absoluta y porque los votantes no tienen la culpa de las tropelías de los políticos .
Pero tú puedes seguir a lo tuyo.
Asmodeo - 03/08/2016
"Los votantes no tienen la culpa de las tropelías de los políticos". Joan V el babau dixit. I es queda tan ample!!! "Y Poncio Pilatos se lavó las manos".
Amic babau, quan un votant com tu, posem per cas, decideix votar a lladres, sabent que ho son, el votant SI te la culpa de " las tropelias" que cometen els polítics. En aquest país la corrupció dona vots, i molts polítics es senten legitimats per a seguir cometent "tropelias", justament per això: per què els validen a les urnes.
Afirmar, des d'aquest punt de vista, que qui vota a un lladre sabent que ho és, com a mínim el converteix en còmplice, i com a màxim, posa-li tu l'adjectiu qualificatiu, NO és, per més que et pese, insultar-vos.
Asmodeo - 03/08/2016
I no vages de màrtir de la democràcia i d'educat, i de respectuós, quan tu mateix has faltat ací als votants d'altres formacions polítiques acusant-los de totalitaris, populistes, demagogs, i un llarg etcètera..... O a mi mateix de totalitari, palmer, apesebrat o unineuronal....
Pobret babau, que li insulten mentre ell només és un demòcrata educat de tota la vida........
NI TENS VERGONYA NI LA CONEIXES!!!
O això o ets tan babau que no entens ni allò que escrius!!!
Joan V - 03/08/2016
Asmodeo, mientes más que hablas, aunque tu no distingues ambas cosas, debido a tu carencia cognitiva. Cuando digo que los populismos, como Podemos y sus marcas blancas tienen una ideología autoritaria, lo digo por el Partido, como pueden entender todos como tú. Los votantes me merecen todo el respeto, y me parece perfecto que voten a quien quieran.
Tu, en cambio, sólo me produces lástima y risa
Asmodeo - 03/08/2016
I ara me dius mentider!!! Tu!!!! Mare meua!!! Quan acabe de riure igual te conteste alguna cosa!!! Au ves!!!

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal