Domingo, 28 de abril de 2024 Edición diaria nº 6.232 Año: 18 Noticias: 45.910 Fotografías: 108.898 Comentarios de usuarios: 125.591
EL SEIS DOBLE
viernes, 21 de febrero de 2014
Clic en la foto para ampliar

Adelaida Pau
Ver imágenes de esta noticia
1

 Compromís per Alzira considera que Elena Bastidas no té interès ni projecte per al comerç local de la ciutat

Pau: “Les declaracions de l’alcaldessa són desafortunades davant d’un sector que demana solucions i ajuda. Són un signe de desídia i d’esgotament polític”



No cal fer enquestes ni estudis tècnics per saber que el comerç d’Alzira està patint la crisi econòmica de manera molt greu ja que és molt evident, sobretot, quan se passeja per l’Avinguda Sants Patrons. Segons reconeixen des de l’Associació Empresarial, la meitat dels comerços de l’Avinguda han tancat.

Al respecte, Elena Bastidas ha fet unes declaracions en el programa “L’Alcaldessa respon” manifestant que l’Ajuntament no pot suplir la iniciativa d’una entitat privada encara que sí que pot oferir suport però insistint que no ha de ser l’Ajuntament qui pose les solucions.

Des de Compromís per Alzira considerem que aquestes declaracions són desafortunades davant d’un sector que demana solucions i ajuda. Són un signe de desídia i d’esgotament polític de l’Alcaldessa i tampoc ens venen de noves. El que sí és “sorprenent” és que ara Bastidas demane propostes concretes per a reactivar la zona centre quan les que s’han fet per a tractar-les al Consell Local de Comerç ni tan se vol s’han tractat al mateix.

Un exemple clar és la proposta que presentarem Compromís per Alzira i la resta de grups de l’oposició a finals de l’any 2011. Aquestes propostes no s’incorporaren per al seu debat al Consell de Comerç. Resumidament, plantejàvem el tancament parcial durant unes hores del cap de setmana d’altres carrers adjacents a la Plaça Major, per tal que la zona siga un gran espai comercial peatonal; la signatura d’un conveni amb les Associacions de comerciants per tal que els consumidors utilitzen els aparcaments de titularitat municipal de forma bonificada per les seues compres, així com la zona blava o fer un Pla d’Actuació Comercial amb un nou servei de entrega a domicili de les compres implicant al sector del taxi de la nostra ciutat.

Per tant, com a conclusió, tot i reconeixent que en una cosa Bastidas té raó – en que ha d’haver una coordinació amb els comerciants- des de Compromís per Alzira considerem inacceptable que l’Alcaldessa faça aquestes declaracions quant durant aquesta legislatura no ha acceptat les propostes de l’ oposició al respecte, i tampoc ha tingut interés en treballar de valent en ficar en marxa propostes per poder competir en les grans superfícies.

Adelaida Pau

Regidora Compromís per Alzira

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

 


              
 
.-000045                                                              .-000263




El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

EconomíaComercios
PolíticaActualidad Política

Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia

comerciante - 21/02/2014
El equipo de gobierno de Alzira esta acabado sin ideas y sin cabeza.
OJEADOR - 21/02/2014
Tu comentario no cumple las normas de uso de esta web.
ciudadana - 21/02/2014
Comerciante por eso tú no estás en el equipo de gobierno. Estoy segura que serás una mente privilegiada pero te limitas a no aportar nada. Lo que tengo claro que entre unos y otros la casa sin barrer y el pequeño comercio hundiendose y los dueños de los locales prefieren tenerlos cerrados sin alquilar a bajar el precio de dicho alquiler. En fin................ Estos sres de Compromis también están para no aportar nada..........
caminito - 22/02/2014
Ciudadana, la que ha dicho a los comerciantes que sean ellos los que aporten soluciones es la señora Elena. Y la respuesta no la tienen que dar las personas de Compromís si no los que estan gobernando y que permiten que sus jefes en Madrid hagan subidas de las cuotas de autonomos, permitan subidas abusivas de la luz y de los impuestos. Y recordarle que los comercios han ido cerrando en los años que el PP ha gobernado en Alzira, alguna culpa tendran, digo yo.
indignado de los políticos - 23/02/2014
y tu "ciudadana" que estas en el equipo de gobierno, ¿qué aportas?

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal